Firma techniczno- handlowa prowadząca również działalność doradczą, usługową i produkcyjną, działająca od prawie 30 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad stu pięćdziesięciu producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Piaseczno
Zadania:
- organizacja pracy biura i wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków,
- prowadzenie i nadzorowanie kalendarza spotkań Zarządu,
- redagowanie dokumentów,
- koordynowanie obiegu dokumentów,
- organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych na terenie kraju i za granicą (rezerwacja hoteli, biletów lotniczych),
- współpraca przy realizacji projektów firmy,
- prowadzenie sekretariatu,
- kwestie administracyjne oraz inne związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa.
Oczekiwania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek konieczny,
- znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista, odporność na stres,
- bardzo dobra organizacja pracy i zdolność do ustalania priorytetów,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji,
- pracę w miłej i koleżeńskiej atmosferze,
- świadczenia dodatkowe: opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do posiłków,
- bilety na wydarzenia kulturalne, dostęp do firmowej biblioteki,
- budżet rozwojowy (szkolenia, kursy, konferencje),
- ogólnofirmowe spotkania integracyjne.