Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

MARYWILSKA 44 Sp. z o.o.
Warszawa
asystent
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1121 dni temu

Ogłoszenie numer: 5785134, z dnia 2021-10-25

Marywilska 44 sp. z o.o. jest to spółka prężnie działająca na polskim rynku w sektorze zarządzania
i wynajmu powierzchni komercyjnych, należąca do Grupy Kapitałowej MIRBUD. 

W portfolio Marywilska 44 Sp. z o.o. znajduje się Centrum Handlowe MARYWILSKA 44, Park Handlowy MARYWILSKA 44 w Warszawie; Centrum Logistyczno-Magazynowe w Ostródzie.


Aktualnie poszukujemy Kandydatów na powyższe stanowisko.

 

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Organizowanie i prowadzenie Biura Zarządu Spółki,
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu
  • Opracowywanie uchwał, pełnomocnictw, procedur, wewnętrznych regulaminów na potrzeby Spółki,
  • Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki,
  • Przygotowywanie raportów, notatek, sprawozdań, zestawień, prezentacji, materiałów informacyjnych na potrzeby Zarządu Spółki,
  • Przygotowywanie i organizowanie spotkań wewnętrznych/zewnętrznych spółki oraz zarządzanie kalendarzem spotkań,
  • Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych,
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym zapewnianie efektywnego i terminowego przepływu informacji/dokumentów pomiędzy pracownikami w firmie oraz procesowania podpisów,
  • Pełna obsługa administracyjna biura, w tym, planowanie i zaopatrzenie zamawianiem artykułów spożywczych i biurowych,
  • Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych dla sprawnego funkcjonowania biura,
  • Inne zadania zlecane według bieżących potrzeb przełożonych, w zakresie prowadzonej przez Spółkę działalności.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze,
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w sporządzaniu oraz zarządzaniu obiegiem dokumentów korporacyjnych,
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Dyskrecja i takt,
  • Empatia i nastawienie na pomoc innym,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji,
  • Odpowiedzialność, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Dyspozycyjność,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy. 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...