Ogłoszenie numer: 5785134, z dnia 2021-10-25
Marywilska 44 sp. z o.o. jest to spółka prężnie działająca na polskim rynku w sektorze zarządzania
i wynajmu powierzchni komercyjnych, należąca do Grupy Kapitałowej MIRBUD.
W portfolio Marywilska 44 Sp. z o.o. znajduje się Centrum Handlowe MARYWILSKA 44, Park Handlowy MARYWILSKA 44 w Warszawie; Centrum Logistyczno-Magazynowe w Ostródzie.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na powyższe stanowisko.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Organizowanie i prowadzenie Biura Zarządu Spółki,
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu
- Opracowywanie uchwał, pełnomocnictw, procedur, wewnętrznych regulaminów na potrzeby Spółki,
- Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki,
- Przygotowywanie raportów, notatek, sprawozdań, zestawień, prezentacji, materiałów informacyjnych na potrzeby Zarządu Spółki,
- Przygotowywanie i organizowanie spotkań wewnętrznych/zewnętrznych spółki oraz zarządzanie kalendarzem spotkań,
- Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych,
- Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym zapewnianie efektywnego i terminowego przepływu informacji/dokumentów pomiędzy pracownikami w firmie oraz procesowania podpisów,
- Pełna obsługa administracyjna biura, w tym, planowanie i zaopatrzenie zamawianiem artykułów spożywczych i biurowych,
- Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych dla sprawnego funkcjonowania biura,
- Inne zadania zlecane według bieżących potrzeb przełożonych, w zakresie prowadzonej przez Spółkę działalności.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze,
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w sporządzaniu oraz zarządzaniu obiegiem dokumentów korporacyjnych,
- Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Dyskrecja i takt,
- Empatia i nastawienie na pomoc innym,
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji,
- Odpowiedzialność, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Dyspozycyjność,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.