HYMON to czołowa polska firma zajmująca się systemami fotowoltaicznymi. Wieloletnie doświadczenie udziałowców i pracowników spółki w branży fotowoltaicznej oraz stała współpraca z producentami komponentów inwerterów, systemów montażowych i pozostałego osprzętu jest gwarantem najwyższego poziomu wykonania i jakości każdej inwestycji.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Tarnów
Twój zakres obowiązków
- organizację czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań firmowych oraz organizacja podróży służbowych,
- przygotowywanie informacji i opracowań dla Zarządu Spółki ( analizy, raporty, prezentacje, zestawienia),
- współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z firmami zewnętrznymi,
- dbanie o wizerunek Spółki,
- wykonywanie zadań zleconych.
Nasze wymagania
- komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu,
- łatwość w tworzeniu pism i dokumentów, tzw. „ lekkie pióro”,
- samodzielność, sumienność w wykonywaniu zadań,
- wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyplomacja oraz dbałość o przestrzeganie tajemnicy służbowej,
- proaktywne podejście do realizacji zadań,
- dobra znajomość pakietu MS Office ( Excel, Word, Power Point).
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- odpowiedzialne i samodzielne stanowisko
- praca przy rozwojowych projektach
- niezbędne narzędzia pracy