Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Asystentka Zarządu Opole
Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka Zarządu

IFM ECOLINK
Opole
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1197 dni temu

Firma ifm ecolink w Opolu zajmuje się produkcją szerokiej gamy produktów technologii połączeniowej, tj. przewodów i kabli łączeniowych, przyłączy do czujników, wtyków kablowych i wielu innych wyrobów dla automatyki przemysłowej. Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu zatrudniającego około 6500 osób a w Opolu zatrudniamy już około 600 pracowników i ciągle się rozwijamy.

 

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska
  • Koordynacja przepływu informacji;
  • Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy;
  • Przygotowanie pism, prezentacji, zestawień i tłumaczeń;
  • Współpraca z wszystkim działami firmy;
  • Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji;
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonego;
  • Organizowanie konferencji i spotkań biznesowych;
  • Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych);  
  • Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego.
Wymagania
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny);
  • Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki (Asystentka Dyrektora, Asystentka Prezesa, Executive Assistant) w międzynarodowej organizacji o rozbudowanej strukturze (mile widziane referencje),
  • Wykształcenie wyższe; 
  • Samodzielność, pro-aktywność, dynamizm w działaniu oraz elastyczność;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Wysokie zdolności organizacyjne;
  • Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
  • Realny, indywidualny wpływ na tworzenie produktu
  • Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
  • Możliwość kształtowania nowych technologii
  • Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
  • Koleżeńską atmosferę
  • Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
  • Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
  • Dofinansowanie do karty sportowej OK System
  • Pakiet socjalny (bony świąteczne, prezenty/ bony dla dzieci pracowników)
  • Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Opis stanowiska
  • Koordynacja przepływu informacji;
  • Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy;
  • Przygotowanie pism, prezentacji, zestawień i tłumaczeń;
  • Współpraca z wszystkim działami firmy;
  • Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji;
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonego;
  • Organizowanie konferencji i spotkań biznesowych;
  • Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych);  
  • Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego.
Wymagania
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny);
  • Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki (Asystentka Dyrektora, Asystentka Prezesa, Executive Assistant) w międzynarodowej organizacji o rozbudowanej strukturze (mile widziane referencje),
  • Wykształcenie wyższe; 
  • Samodzielność, pro-aktywność, dynamizm w działaniu oraz elastyczność;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Wysokie zdolności organizacyjne;
  • Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
  • Realny, indywidualny wpływ na tworzenie produktu
  • Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
  • Możliwość kształtowania nowych technologii
  • Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
  • Koleżeńską atmosferę
  • Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
  • Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
  • Dofinansowanie do karty sportowej OK System
  • Pakiet socjalny (bony świąteczne, prezenty/ bony dla dzieci pracowników)
  • Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
 

Poznaj

IFM ECOLINK

Poznaj IFM ECOLINK

Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Ta wizja oraz świadomość, że jakość to znacznie więcej niż sam produkt, doprowadziła do powstania ifm w październiku 1969 roku.

Proces rekrutacji

Krok Wywiad telefoniczny
Krok Pierwsze spotkanie rekrutacyjne
Krok Drugie spotkanie rekrutacyjne
Krok Oferta pracy

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...