Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

JARO S.A.
Jaroszów
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1254 dni temu

Ogłoszenie numer: 5007710, z dnia 2021-07-15

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Jaroszów

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie Zarządu w codziennej pracy;
  • Prowadzenie biura Zarządu;
  • Prowadzenie spraw z zakresu organizacji wewnętrznej;
  • Opracowywanie zarządzeń, poleceń oraz pism wewnętrznych;
  • Współpraca z obsługą prawniczą spółki;
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji;
  • Samodzielne prowadzenie wymaganej dokumentacji oraz odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesów związanych z przydzielonymi zadaniami;
  • Tworzenie instrukcji obiegu dokumentów oraz regulaminów dotyczących różnych dziedzin działalności spółki;
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • Redagowanie tekstów informacyjnych, pism, artykułów prasowych i komunikatów.

Wymagania

  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość oraz umiejętność ustalania priorytetów;
  • Znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office);
  • Komunikatywność i zorganizowanie;
  • Umiejętność łatwego uczenia się i chęci dalszego rozwoju;
  • Mile widziana znajomość prawa administracyjnego, przepisów z zakresu ochrony środowiska.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Ciekawą pracę pełną wyzwań i możliwości zdobycia doświadczeń;
  • Pakiet socjalny obejmujący dofinansowanie wypoczynku, świadczenia pieniężne na święta;
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....