Firma handlowa Arsenal PL działająca z sukcesami od 1999 roku zajmuje się dostarczaniem towarów do krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Kanady, Australii.
Głównym kierunkiem działalności jest eksport artykułów spożywczych i chemicznych.
Aktualnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska:
- Kompleksowa obsługa sekretariatu,
- Kontakt z interesariuszami firmy zarówno z kraju jak i zagranicy,
- Koordynacja przepływu dokumentów i informacji,
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne radcy prawnego firmy,
- Organizowanie podróży służbowych,
- Opracowywanie raportów, analiz, zestawień,
- Praca w branży nieruchomości,
- Realizacja niektórych działań marketingowych,
- Wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Dobra znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego
- Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
- Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- Znajomość pakietu MS Office, środowiska Windows.
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki pracy,
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
- Rozwój zawodowy bazujący na indywidualnych działaniach rozwojowych,
- Dofinansowanie karty Multi Sport,
- Dofinansowanie lekcji języków obcych,
- Prywatne ubezpieczenie medyczne,
- Umowę o pracę.