Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

GW SPRINKLER Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1415 dni temu

Ogłoszenie numer: 4168347, z dnia 2021-02-03

www.gwsprinkler.pl 

FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ POSZUKUJE KANDYDATA NA STANOWISKO:

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Dbałość o wizerunek firmy.
  • Dbałość o porządek na recepcji.
  • Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej wraz z odpowiednią dekretacją.
  • Monitorowanie płynności obiegu dokumentów w firmie.
  • Dbałość o porządek w Sali Konferencyjnej.
  • Prowadzenie administracji firmy w systemie DMS oraz utrzymywanie porządku na serwerze i w dokumentacji papierowej.
  • Przygotowywanie spotkań w GW SPRINKLER.
  • Bieżące sprawy administracyjne (przydzielanie i odbiór mienia firmy).
  • Pilnowanie spraw formalnych związanych z flotą samochodową.
  • Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze, biurowe, środki czystości.
  • Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami PR i marketingu firmy w tym administrowanie materiałami reklamowymi.
  • Zamawianie pieczęci spółki i jej pracowników oraz prowadzenie ich ewidencji.
  • Bieżąca pomoc w Księgowości.
  • Dbałość o dobre imię i prestiż firmy.
  • Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków.
  • Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw.
  • Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzanych zadań.
  • Przestrzeganie ustalonego w firmie regulaminu pracy.
  • Przestrzeganie przepisów i zasad w zakresie bhp i ppoż. i RODO.
  • Należyta dbałość o mienie firmy i miejsce pracy.
  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
  • Kształtowanie właściwej atmosfery w pracy.
  • Organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu – kancelarii firmy.
  • Nadzorowanie i odbiór korespondencji pocztowej.
  • Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy w systemie rejestracji dokumentów obowiązującym w firmie.
  • Koordynowanie agendy zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów.
  • Zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych.
  • Monitorowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów.
  • Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji dla zarządu.
  • Organizacja i obsługa posiedzeń zarządu.
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby zarządu i jego gości.
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i przełożonego
  • Dbałość o stałą sprawność środków do pracy.
  • Dbałość o gabinet zarządu i jego otoczenie.
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników.
  • Nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń bhp.
  • Monitoring wszystkich istotnych terminów dotyczących spraw pracowniczych i organizacji pracy spółki.
  • Wystawianie dokumentów związanych z pracownikami firmy.
  • Wysyłka rocznych deklaracji PIT-11, PIT-4R.
  • Koordynowanie współpracy zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...