Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Lernen Polska Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
1625 dni temu

Lernen Polska Sp. z o.o. jest spółką prężnie działającą i stawiającą na rozwój. Specjalizujemy się w usługach ochrony osób i mienia na terenie całego kraju.

 

Obecnie do siedziby naszej spółki poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław


Opis stanowiska

  • wykonywanie prac urzędniczo- sekretarskich na potrzeby Zarządu spółki,
  • planowanie czasu pracy członków Zarządu,
  • przygotowywanie i nadzorowanie obiegu dokumentacji,
  • udział w procesie akceptacji kosztów (współpraca z działem finansowym),
  • kontakt z klientami spółki (mailowy i telefoniczny),
  • wystawianie faktur dla klientów spółki,
  • organizacja spotkań i delegacji,
  • planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno- biurowego,
  • kompleksowe wsparcie przełożonych w codziennych zadaniach,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

  • wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wymagana znajomość programu fakturującego, mile widziana znajomość programu Impuls
  • umiejętności komunikacyjne,
  • doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale administracji,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego uczenia się,
  • dokładność i sumienność,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Outlook, Word, Excel
  • zaangażowanie i wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • silna motywacja do pracy i samodzielność w działaniu,

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, 
  • pracę w zgranym, zmotywowanym zespole,
  • benefity pozapłacowe: karta Multisport,
  • wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....