Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Asystentka Zarządu Gdynia
Asystent / Asystentka zarządu

Asystent / Asystentka zarządu

LKK sp. z o.o.
Gdynia
praca stacjonarna
rekrutacja online
1670 dni temu

 
LKK prezentuje całościowe podejście w dziedzinie przygotowania kadr specjalizując się w dziale sprzedaży.
Firma posiada kilkunastoletnie doświadczenie w dziale sprzedaży koncernu międzynarodowego w polskich realiach.
Skontaktuj się, jeśli uważasz, że właściwie dobrany personel, dobrze wyszkolony, działający w zmotywowanym środowisku jest istotny dla Twojego biznesu. Nr KRAZ 10017


Asystent / Asystentka zarządu

Miejsce pracy: Gdynia

Dla naszego klienta z branży transportowo logistycznej poszukujemy osoby na poniższe stanowisko.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:


  • Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Prezesem, a innymi komórkami organizacyjnymi w firmie,
  • Koordynowanie organizacji posiedzeń, sporządzania podsumowań, monitorowania wykonania,
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji,
  • Opracowywanie materiałów analitycznych do spotkań i sprawozdań,
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań,
  • Zarządzanie zapytaniami od klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz przygotowanie odpowiedzi,
  • Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych, udział w konferencjach i telekonferencjach, zapewnienie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania,
  • Organizowanie krajowych i zagranicznych podróży, rozliczanie delegacji,
  • Podejmowanie gości i dbałość o estetykę biura.

 

 

Oczekujemy:

  • Doświadczenia na stanowisku asystenta/ki lub podobnym (min. 3 lata),
  • Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), warunek konieczny, znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, Power Point),
  • Umiejętność przygotowania raportów, prezentacji i analiz,
  • Umiejętność selekcjonowania informacji i nadawania im priorytetów,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Asertywność, sumienność i samodzielność,
  • Wysoka kultura osobista i dyskrecja,
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz dokładność przy sporządzaniu dokumentacji,

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • dofinansowanie do posiłków
  • dofinansowanie wczasów pod gruszą ZFŚS
  • lekcje języka angielskiego 2 razy w tygodniu
  • prezenty urodzinowe
  • imprezy integracyjne
  • prywatna opieka zdrowotna
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....