Firma handlowa, działająca od ponad 25 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad stu producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Piaseczno
Główne zadania:
- organizacja pracy biura i wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków,
- prowadzenie i nadzorowanie kalendarza spotkań Zarządu,
- redagowanie dokumentów,
- koordynowanie obiegu dokumentów,
- organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych na terenie kraju i za granicą (rezerwacja hoteli, biletów lotniczych),
- organizacja eventów firmowych,
- przygotowywanie firmy do udziału w imprezach branżowych,
- administracja i wiele innych zadań związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa.
Bardzo chętnie zaprosimy do współpracy osobę, która:
- ukończyła studia wyższe,
- biegle włada językiem angielskim w mowie i piśmie,
- jest energiczna i z radością podejmie się nowych wyzwań,
- posiada zdolności interpersonalne,
- jest odpowiedzialna,
- w swojej pracy wykazuje się samodzielnością i inicjatywą,
- jest obdarzona zmysłem organizacyjnym – świetnie zorganizuje zarówno różnego rodzaju wydarzenia,
firmowe oraz pracę własną, - jest uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do świata,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- stałą i ciekawą pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- miłą i koleżeńską atmosferę pracy w młodym zespole,
- atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, bilety do teatru, itd.),
- po okresie próbnym stałe zatrudnienie.