STER jest czołowym w Europie producentem siedzeń i foteli stosowanych w autobusach, mikrobusach, tramwajach i pociągach. Naszymi partnerami handlowymi są m. in.: Solaris, Volvo, MAN, Scania, IVECO, PESA.
Oryginalne i opatentowane rozwiązania konstrukcyjne, dbałość o najwyższą jakość technologii produkcji, stosowanie nowatorskich rozwiązań z zakresu ergonomii i technologii pozwoliło na zdobycie rynków Europy, Azji, Ameryki Północnej i Australii.
W związku z nieustannym rozwojem szukamy pracownika na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Swadzim
Nr ref.: SdsZ/Sw/02/2019
Opis stanowiska:
- organizacja pracy biura i wspieranie kierownictwa w realizacji codziennych obowiązków;
- prowadzenie i nadzorowanie kalendarza spotkań zarządu;
- przygotowywanie dokumentów dla zarządu;
- koordynacja obiegu dokumentacji wewnątrz firmy i pomiędzy zakładami;
- zbieranie, porządkowanie i kontrola dokumentacji kadrowej, księgowej, projektowej;
- kompleksowa organizacja wyjazdów służbowych (bilety lotnicze, hotele);
- ścisła współpraca i wsparcie innych działów.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub ukończone studia na Politechnice;
- znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- uporządkowanie, dokładność, sumienność.
Oferujemy:
- umowa o pracę w innowacyjnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
- stabilne zatrudnienie;
- wynagrodzenie zawsze wypłacane terminowo;
- perspektywę wieloletniej współpracy;
- możliwość awansu;
- szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.