Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Apator Powogaz S.A.
Poznań
praca stacjonarna
2034 dni temu

„APATOR POWOGAZ" S.A.
w Poznaniu
Wiodący producent urządzeń do opomiarowania wody i ciepła w Polsce
poszukuje kandydata na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
  • obsługa posiedzeń Zarządu Spółki (sporządzanie protokołów z posiedzeń oraz uchwał Zarządu) oraz prowadzenie rejestrów z posiedzeń Rad Nadzorczych i Walnych Zgromadzeń Grupy Apator Powogaz S.A. i przesyłanie skanów dokumentów do Apator S.A.
  • nadzór nad dokumentacją organizacyjną i regulaminową Spółki Apator Powogaz S.A. i spółek zależnych, w tym opracowywanie i modernizacja regulaminu organizacyjnego Spółki oraz schematu organizacyjnego
  • aktualizacja i udostępnianie upoważnionym pracownikom Spółki stosownych dokumentów rejestrowych
  • opracowywanie projektów aktów normatywnych (zarządzenia, polecenia służbowe) w zakresie działania Biura Obsługi Zarządu
  • koordynacja działań w zakresie przesyłania wytycznych korporacyjnych otrzymanych z Apator S.A. do właściwych adresatów w naszej Spółce i spółkach zależnych
  • przekazywanie na podstawie wytycznych korporacyjnych do Spółki Apator S.A. zaktualizowanych dokumentów takich jak: dane rejestrowe, schematy organizacyjne, dokumenty rejestrowe, statuty i regulaminy Spółekitp.
  • prowadzenie rejestrów i archiwizowanie umów zawartych w imieniu Spółki oraz udzielonych pełnomocnictw
  • wspieranie Zarządu w jego pracach i dbałość o jego sprawne funkcjonowanie, w tym:
    • przygotowanie wszelkich pism na potrzeby Zarządu Spółki
    • prowadzenie terminarza spotkań Zarządu, przygotowywanie i umawianie spotkań biznesowych
    • przyjmowanie telefonów, łączenie rozmów, selekcjonowanie połączeń
    • organizowanie spotkań i wyjazdów biznesowych
    • obsługa korespondencji poufnej
    • opieka nad gośćmi spółki
  • opracowywanie danych do rocznego raportu CSR oraz Analizy Respect Index na podstawie danych otrzymanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Apator Powogaz S.A. i nadzór nad realizacją tego procesu przez Spółki zależne
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów
  • prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Spółce oraz archiwowanie oryginałów protokołów pokontrolnych
  • dbanie o jakość, dystrybucję i archiwizację dokumentacji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa kontrahentów firmy
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej – min. 2 lata
  • ukończone studia na kierunku: prawo, administracja
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra znajomość przepisów Kodeks Spółek Handlowych, Krajowy Rejestr Sądowy i itp.
  • umiejętność pracy z dokumentami
  • świadomość procesów biznesowych zachodzących w dużej organizacji
  • umiejętność filtrowania informacji oraz ich źródeł
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • umiejętność w zakresie budowanie dobrych relacji z ludźmi, komunikatywność, nienaganna kultura osobista, doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą), radzenie sobie ze stresem i presją czasu, samodzielność, sumienność i dokładność
  • dyspozycyjność
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • odpowiedzialność
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowej grupie (komunikacja w języku angielskim)
  • ciągły rozwój, możliwość szkoleń personalnych
  • atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji będącej na rynku od 90 lat
  • pracę w centrum Poznania
  • przejrzysty system premiowania, dodatkowe benefity (karty Benefit, prywatna opieka medyczne LUXMED), umożliwiamy zawarcie korzystnej umowy ubezpieczenia grupowego, parking służbowy
  • zapewniamy różnorodny i ciekawy pakiet socjalny finansowany z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym korzystanie z firmowych apartamentów nad morzem

Proszę o dodanie do oferty pracy poniższej zgody:

Zgadzam się na zachowanie mojej aplikacji rekrutacyjnej dla potrzeb przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż 3 miesiące.

Administratorem danych jest APATOR POWOGAZ S.A., ul. Klemensa Janickiego 23/25, 60-542 Poznań (dalej: My). Dane podane przez Ciebie w CV oraz w liście motywacyjnym będziemy przetwarzać w celach rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację z naszej rekrutacji pisząc na adres e-mail sekretariat@apator.com.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....