Najnowsze oferty pracy

  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Asystent zarządu / Recepcjonista (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Pracownik recepcji

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystent ds. Administracji (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...
  • Asystentka / Asystent Biura

    Notus Finanse S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o dzieło
    5 godz.
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...
  • Pomocnik biurowy

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Sławno    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Pionu Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
  • Asystent/ka Prezesa

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    8 godz.
    Zadania: Zarządzanie kalendarzem Prezesa i organizacja spotkań; Koordynacja korespondencji biznesowej i przygotowywanie odpowiedzi; Tłumaczenie dokumentów; Komunikacja z partnerami biznesowymi – zarówno lokalnymi, jak i zagranicznymi; Organizacja podróży służbowych (loty, zakwaterowanie,...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Apator Powogaz S.A.
Poznań
praca stacjonarna
1940 dni temu

„APATOR POWOGAZ" S.A.
w Poznaniu
Wiodący producent urządzeń do opomiarowania wody i ciepła w Polsce
poszukuje kandydata na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
  • obsługa posiedzeń Zarządu Spółki (sporządzanie protokołów z posiedzeń oraz uchwał Zarządu) oraz prowadzenie rejestrów z posiedzeń Rad Nadzorczych i Walnych Zgromadzeń Grupy Apator Powogaz S.A. i przesyłanie skanów dokumentów do Apator S.A.
  • nadzór nad dokumentacją organizacyjną i regulaminową Spółki Apator Powogaz S.A. i spółek zależnych, w tym opracowywanie i modernizacja regulaminu organizacyjnego Spółki oraz schematu organizacyjnego
  • aktualizacja i udostępnianie upoważnionym pracownikom Spółki stosownych dokumentów rejestrowych
  • opracowywanie projektów aktów normatywnych (zarządzenia, polecenia służbowe) w zakresie działania Biura Obsługi Zarządu
  • koordynacja działań w zakresie przesyłania wytycznych korporacyjnych otrzymanych z Apator S.A. do właściwych adresatów w naszej Spółce i spółkach zależnych
  • przekazywanie na podstawie wytycznych korporacyjnych do Spółki Apator S.A. zaktualizowanych dokumentów takich jak: dane rejestrowe, schematy organizacyjne, dokumenty rejestrowe, statuty i regulaminy Spółekitp.
  • prowadzenie rejestrów i archiwizowanie umów zawartych w imieniu Spółki oraz udzielonych pełnomocnictw
  • wspieranie Zarządu w jego pracach i dbałość o jego sprawne funkcjonowanie, w tym:
    • przygotowanie wszelkich pism na potrzeby Zarządu Spółki
    • prowadzenie terminarza spotkań Zarządu, przygotowywanie i umawianie spotkań biznesowych
    • przyjmowanie telefonów, łączenie rozmów, selekcjonowanie połączeń
    • organizowanie spotkań i wyjazdów biznesowych
    • obsługa korespondencji poufnej
    • opieka nad gośćmi spółki
  • opracowywanie danych do rocznego raportu CSR oraz Analizy Respect Index na podstawie danych otrzymanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Apator Powogaz S.A. i nadzór nad realizacją tego procesu przez Spółki zależne
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów
  • prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Spółce oraz archiwowanie oryginałów protokołów pokontrolnych
  • dbanie o jakość, dystrybucję i archiwizację dokumentacji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa kontrahentów firmy
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej – min. 2 lata
  • ukończone studia na kierunku: prawo, administracja
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra znajomość przepisów Kodeks Spółek Handlowych, Krajowy Rejestr Sądowy i itp.
  • umiejętność pracy z dokumentami
  • świadomość procesów biznesowych zachodzących w dużej organizacji
  • umiejętność filtrowania informacji oraz ich źródeł
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • umiejętność w zakresie budowanie dobrych relacji z ludźmi, komunikatywność, nienaganna kultura osobista, doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą), radzenie sobie ze stresem i presją czasu, samodzielność, sumienność i dokładność
  • dyspozycyjność
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • odpowiedzialność
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowej grupie (komunikacja w języku angielskim)
  • ciągły rozwój, możliwość szkoleń personalnych
  • atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji będącej na rynku od 90 lat
  • pracę w centrum Poznania
  • przejrzysty system premiowania, dodatkowe benefity (karty Benefit, prywatna opieka medyczne LUXMED), umożliwiamy zawarcie korzystnej umowy ubezpieczenia grupowego, parking służbowy
  • zapewniamy różnorodny i ciekawy pakiet socjalny finansowany z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym korzystanie z firmowych apartamentów nad morzem

Proszę o dodanie do oferty pracy poniższej zgody:

Zgadzam się na zachowanie mojej aplikacji rekrutacyjnej dla potrzeb przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż 3 miesiące.

Administratorem danych jest APATOR POWOGAZ S.A., ul. Klemensa Janickiego 23/25, 60-542 Poznań (dalej: My). Dane podane przez Ciebie w CV oraz w liście motywacyjnym będziemy przetwarzać w celach rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację z naszej rekrutacji pisząc na adres e-mail sekretariat@apator.com.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

 

Podobne oferty

  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Asystent zarządu / Recepcjonista (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Pracownik recepcji

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystent ds. Administracji (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...
  • Asystentka / Asystent Biura

    Notus Finanse S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o dzieło
    5 godz.
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...
  • Pomocnik biurowy

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Sławno    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Pionu Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
  • Asystent/ka Prezesa

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    8 godz.
    Zadania: Zarządzanie kalendarzem Prezesa i organizacja spotkań; Koordynacja korespondencji biznesowej i przygotowywanie odpowiedzi; Tłumaczenie dokumentów; Komunikacja z partnerami biznesowymi – zarówno lokalnymi, jak i zagranicznymi; Organizacja podróży służbowych (loty, zakwaterowanie,...