Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Twoje zadania:
- obsługa sekretariatu Zarządu oparta na budowaniu profesjonalnego i pozytywnego wizerunku Firmy
- prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych
- koordynacja kalendarza spotkań Zarządu
- zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji
- sporządzanie raportów, analiz i prezentacji multimedialnych
- organizacja spotkań biznesowych i podróży służbowych Członków Zarządu
Oczekujemy od Ciebie:
- łatwości budowania i utrzymywania relacji
- samodzielności i odpowiedzialności w działaniach
- dyskrecji
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i obsługi komputera
- komunikatywności
- bardzo dobrej organizacji pracy
- chęci podejmowania własnej inicjatywy i kreatywnego poszukiwania rozwiązań
- wysokiej kultury osobistej i uśmiechu na twarzy
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- perspektywę zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku detalicznym
- wsparcie ze strony ciekawych i wymagających współpracowników
- nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia pracy
- wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
- przyjazną atmosferę pracy