Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych obecnej w ponad 60 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 1 400 Pracowników i obsługujemy ponad 3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników oraz dbamy o ich rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
- Prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu (oraz Prezesa Zarządu), planowanie i organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu a pozostałymi komórkami w ramach struktur firmy
- Zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów akceptowanych przez Członków Zarządu
- Przygotowywanie i redagowanie pism, prezentacji, protokołów ze spotkań, etc.
- Tłumaczenie oraz prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację biznesową – warunek konieczny
- Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku Asystenta/Asystentki Zarządu (mile widziane doświadczenie w pracy z anglojęzycznym Prezesem)
- Wykształcenie wyższe (preferowane: lingwistyka, filologia)
- Bardzo dobra organizacja pracy i zdolność do ustalania priorytetów
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Power Point, Excel)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty Generali)
- Program „Bądź w Formie z Generali" – karty sportowe
- Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach