Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Globalny gracz i partner w rozwoju dla branży motoryzacyjnej, który jako cel nadrzędny stawia nie tylko procesy technologiczne i oprzyrządowanie, lecz przede wszystkim Pracowników. Ceniony na rynku partner biznesowy otworzył nowy wakat na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Mielec
Zakres obowiązków:
- regularne wsparcie pracy Prezesa Zarządu oraz Dyrektora Zarządzającego ds. Administracyjnych, pomoc w planowaniu kalendarza pracy i organizacji działań zawodowych
- kompleksowa obsługa biura Zarządu, planowanie spotkań Zarządu, opracowywanie protokołów, zarządzeń, uchwał
- obsługa organizacyjna procesów związanych z wewnętrznymi aktami normatywnymi w Spółce
- nadzór nad rejestrem porad prawnych i poprzez to zapewnienie jednolitego stanowiska prawnego Spółki wobec podmiotów zewnętrznych
- nadzorowanie spraw z zakresu uczestnictwa Spółki w organizacjach i stowarzyszeniach
- komunikacja pomiędzy Zarządem i Kierownictwem oraz Pracownikami
- czynny udział w organizowaniu wydarzeń dotyczących organizacji w Polsce
- udział w spotkaniach z partnerami biznesowymi Zarządu
- uczestniczenie w naradach kierownictwa i opracowywanie protokołów dla Zarządu
- przygotowywanie prezentacji merytorycznych
- nadzór nad wizerunkiem ( opracowywanie i zamawianie galanterii biurowej dla Zarządu, nadzorowanie tożsamości wizualnej biura Zarządu)
- obsługa recepcyjna gości , kontrahentów oraz konsultantów współpracujących z Prezesem oraz Zarządem
- kompleksowa obsługa podróży służbowych Prezesa
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane prawnicze, bądź ekonomiczne poparte doświadczeniem i znajomością zagadnień prawnoorganizacyjnych
- biegła znajomość języka angielskiego, jako dodatkowy atut znajomość języka niemieckiego
- umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- inicjatywa i efektywność osobista
- umiejętność organizacji czasu pracy i korzystania z nowoczesnych środków przepływu informacji
- znajomość programów komputerowych (MS Word, Excel, Access, Outlook, Powe Point)
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- nowoczesne środowisko pracy
- atmosferę, którą charakteryzuje otwarta komunikacja
- atrakcyjne wynagrodzenie
- work-life balance
- zatrudnienia w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym
- i międzynarodowym
- ciekawą pracę w rozwijającej się firmie działającej na rynkach międzynarodowych z nieograniczonymi możliwościami wzrostu
- pakiet benefitów pracowniczych ( kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, nauka języków obcych, dofinansowanie do posiłków na stołówce firmowej)
- niezbędne narzędzia pracy
- eventy integracyjne i sportowe