Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    NES Fircroft   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
  • Asystent ds administracji

    Cermag Construction Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa administracyjna biura, pełne zarządzanie korespondencją pocztową e-mail/ tradycyjną / kurierską, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego współpraca z działem księgowości w zakresie wprowadzanych do systemu dokumentów i ich...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka Dyrekcji

    CEVA Ground Logistics Poland Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynowanie zadań/małych projektów na poziomie regionu (kraje Europy Środkowej i Południowej, Niemcy, Szwajcaria, Austria)m; Pozyskiwanie danych, ich podsumowywanie oraz wstępna analiza, przygotowywanie danych w tabelach Excel, tworzenie prezentacji, Nadzorowanie...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr i Płac

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

ANTAL SP. Z O.O.
Mielec
praca stacjonarna
2015 dni temu
Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Globalny gracz i partner w rozwoju dla branży motoryzacyjnej, który jako cel nadrzędny stawia nie tylko procesy technologiczne i oprzyrządowanie, lecz przede wszystkim Pracowników. Ceniony na rynku partner biznesowy otworzył nowy wakat na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Mielec
Zakres obowiązków:
  • regularne wsparcie pracy Prezesa Zarządu oraz Dyrektora Zarządzającego ds. Administracyjnych, pomoc w planowaniu kalendarza pracy i organizacji działań zawodowych
  • kompleksowa obsługa biura Zarządu, planowanie spotkań Zarządu, opracowywanie protokołów, zarządzeń, uchwał
  • obsługa organizacyjna procesów związanych z wewnętrznymi aktami normatywnymi w Spółce
  • nadzór nad rejestrem porad prawnych i poprzez to zapewnienie jednolitego stanowiska prawnego Spółki wobec podmiotów zewnętrznych
  • nadzorowanie spraw z zakresu uczestnictwa Spółki w organizacjach i stowarzyszeniach
  • komunikacja pomiędzy Zarządem i Kierownictwem oraz Pracownikami
  • czynny udział w organizowaniu wydarzeń dotyczących organizacji w Polsce
  • udział w spotkaniach z partnerami biznesowymi Zarządu
  • uczestniczenie w naradach kierownictwa i opracowywanie protokołów dla Zarządu
  • przygotowywanie prezentacji merytorycznych
  • nadzór nad wizerunkiem ( opracowywanie i zamawianie galanterii biurowej dla Zarządu, nadzorowanie tożsamości wizualnej biura Zarządu)
  • obsługa recepcyjna gości , kontrahentów oraz konsultantów współpracujących z Prezesem oraz Zarządem
  • kompleksowa obsługa podróży służbowych Prezesa
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane prawnicze, bądź ekonomiczne poparte doświadczeniem i znajomością zagadnień prawnoorganizacyjnych
  • biegła znajomość języka angielskiego, jako dodatkowy atut znajomość języka niemieckiego
  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • inicjatywa i efektywność osobista
  • umiejętność organizacji czasu pracy i korzystania z nowoczesnych środków przepływu informacji
  • znajomość programów komputerowych (MS Word, Excel, Access, Outlook, Powe Point)
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • nowoczesne środowisko pracy
  • atmosferę, którą charakteryzuje otwarta komunikacja
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • work-life balance
  • zatrudnienia w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym
  • i międzynarodowym
  • ciekawą pracę w rozwijającej się firmie działającej na rynkach międzynarodowych z nieograniczonymi możliwościami wzrostu
  • pakiet benefitów pracowniczych ( kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, nauka języków obcych, dofinansowanie do posiłków na stołówce firmowej)
  • niezbędne narzędzia pracy
  • eventy integracyjne i sportowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (w szczególności: CV) przez administratora danych Antal Spółkę z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Gwiaździsta 66, 53 – 413 Wrocław), agencje zatrudnienia ujawniona w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 496, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców – zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz.883 z późn. zm.) Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz ze posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania, zmieniania oraz mody kowania - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zgoda może być odwołana w każdym czasie.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    NES Fircroft   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
  • Asystent ds administracji

    Cermag Construction Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa administracyjna biura, pełne zarządzanie korespondencją pocztową e-mail/ tradycyjną / kurierską, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego współpraca z działem księgowości w zakresie wprowadzanych do systemu dokumentów i ich...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka Dyrekcji

    CEVA Ground Logistics Poland Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynowanie zadań/małych projektów na poziomie regionu (kraje Europy Środkowej i Południowej, Niemcy, Szwajcaria, Austria)m; Pozyskiwanie danych, ich podsumowywanie oraz wstępna analiza, przygotowywanie danych w tabelach Excel, tworzenie prezentacji, Nadzorowanie...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr i Płac

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...