Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1600 pracowników, natomiast w ramach całej Grupy zatrudnienie znajduje ponad 2600 osób. Portfolio firmy to 18 rodzin produktowych, dostępnych w kilkuset konfiguracjach. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 75 000 pojazdów. Grupa Wielton posiada trzy zakłady produkcyjne: w Polsce, Francji i Niemczech, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Aktywnie współpracujemy z uczelniami, szkołami i instytucjami naukowymi. Otwarte w 2016 roku Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w Polsce i drugą w Europie stację do całopojazdowego badania wytrzymałościowego produkowanych naczep.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy tworzy wyzwanie, a jednocześnie satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- współpraca z Zarządem w zakresie organizacji spotkań biznesowych oraz zarządzanie kalendarzem
- organizowanie oraz koordynacja podróży służbowych
- zapewnienie właściwego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów
- obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych
- reprezentowanie firmy w kontaktach z interesantami i podmiotami zewnętrznymi
- współpraca z i innymi działami firmy
- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki lub Sekretarki Zarządu w międzynarodowej firmie
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia
- dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość drugiego języka
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie: Outlook, Excel, Power Point, Word)
- bardzo dobre umiejętności związane z organizacją czasu
- wysoka samodzielność
- zdolności organizacyjne i interpersonalne
- prawo jazdy kat. B
- szkolenia i rozwój pracowniczy
- przyjazną atmosferę w pracy
- uczestnictwo w nowych projektach
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie zajęć sportowych