Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

LANDTECH Sp. z o.o.
Piastów
praca stacjonarna
2167 dni temu

Ogłoszenie numer: 2206492, z dnia 2018-12-17

Landtech Sp. z o.o. to silna i doświadczona firma od lat działająca w branży telekomunikacyjnej. Oferujemy najwyższy standard usług związanych z dostępem do Internetu. Nasza oferta kierowana jest do wymagających odbiorców biznesowych oczekujących szybkich, stabilnych i niezawodnych łączy dostępu do Internetu oraz transmisji danych. Jako niezależny operator posiadamy własną sieć światłowodową na terenie całego kraju oraz profesjonalne łącza radiowe.

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Piastów

 

Opis stanowiska

  • ścisła współpraca i kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennej pracy,
  • asystowanie i koordynowanie zróżnicowanymi projektami, wydarzeniami i programami na poziomie Zarządu,
  • kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Członków Zarządu w bieżących projektach,
  • realizowanie bieżących zadań związanych z trwającymi procesami,
  • ustalanie i nadzór nad harmonogramem dnia pracy Członków Zarządu (prowadzenie kalendarza, optymalizacja czasowa spotkań, wyjazdów itp.),
  • planowanie oraz organizowanie spotkań Zarządu oraz spotkań biznesowych,
  • zapewnienie prawidłowego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu a pozostałymi komórkami w ramach struktury firmy,
  • przygotowywanie i redagowanie pism, notatek, korespondencji, prezentacji, statystyk, protokołów ze spotkań oraz innych materiałów na potrzeby Członków Zarządu oraz asystowanie i monitoring realizacji ustaleń,
  • aktywne wyszukiwanie nowych obszarów, w ramach których można poprawić efektywność pracy Zarządu,
  • współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

Skontaktuj się z nami, jeśli jesteś osobą, która:

  • ma już za sobą pierwsze doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • jest doskonale zorganizowana, potrafi działać wielowątkowo równocześnie zachowując wysoką jakość pracy,
  • umiejętnie organizuje swój czas pracy i potrafi samodzielnie ustalać priorytety,
  • jest samodzielna i nastawiona na szukanie efektywnych rozwiązań,
  • posiada umiejętności analitycznego myślenia, jest skrupulata i rzetelna,
  • jest asertywna, stanowcza i odporna na pracę pod presją,
  • potrafi przejmować inicjatywę i szybko reagować na sytuacje wymagające rozwiązania w krótkim czasie,
  • z łatwością nawiązuje relacje, jest komunikatywna i otwarta,
  • chce się rozwijać i uczyć nowych zagadnień, nie boi się podejmować nowych wyzwań,
  • charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą, dynamizmem, zaangażowaniem i optymizmem,
  • potrafi pracować w zespole oraz koordynować wiele zadań jednocześnie,
  • zna język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • perspektywy dalszego rozwoju zawodowego wraz z rozwojem firmy,
  • niezbędne służbowe narzędzia do codziennej pracy.

Wynagrodzenie

Od 4000 do 6000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...