Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych obecnej w ponad 60 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 1 400 Pracowników i obsługujemy ponad 3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników oraz dbamy o ich rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
- prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu (oraz Prezesa Zarządu), planowanie i organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych
- zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu a pozostałymi komórkami w ramach struktur firmy
- zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów akceptowanych przez Członków Zarządu
- monitorowanie i raportowanie do Członków Zarządu z obszaru realizowanych zadań
- przygotowywanie i redagowanie pism, prezentacji, protokołów ze spotkań, etc.
- tłumaczenie oraz prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację biznesową – warunek konieczny
- min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku Asystenta/Asystentki Zarządu (mile widziane doświadczenie w pracy z anglojęzycznym Prezesem)
- wykształcenie wyższe (preferowane: lingwistyka, filologia)
- bardzo dobra organizacja pracy i zdolność do ustalania priorytetów
- umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- nienaganna prezencja, dyplomacja, dyskrecja
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Power Point, Excel)
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (min. 1 rok)
-
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie ubezpieczeniowej
-
pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali, program Bądź w formie z Generali - karty sportowe)
-
możliwość bezpłatnej nauki języka angielskiego