Miejsce pracy: Warszawa
Forma zatrudnienia: Zewnętrzna agencja pracy
- Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań),
- Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem,
- Prowadzenie sekretariatu, w tym: prowadzenie dokumentacji, rozliczanie faktur, kontrolowanie budżetu, zarządzanie korespondencją,
- Drobne tłumaczenia,
- Koordynacja pracy biura,
- Rzetelna i terminowa realizacja zadań zleconych przez członków zarządu.
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym,
- Wiedza z zakresu organizacji pracy sekretariatu i jego funkcjonowania,
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Dobra znajomość języka angielskiego, m.in. B2,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność budowania dobrych relacji, pracy w zespole oraz dojrzałość biznesowa,
- Odpowiedzialność, terminowość, samodzielność,
- Wysoki poziom kultury osobistej.
- Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
- Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
- Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
- Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
- Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
- Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
- Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
- Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Dołącz do nas!
- jesteśmy obecni
w 90 krajach
świata - mamy 2500
nowoczesnych
zakładów - generujemy
32,6 mld CHF
sprzedaży netto - nasz zespół to
115 000 osób
na całym świecie
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.