ZRUG Spółka z o.o. jest firmą budowlaną z tradycjami sięgającymi lat 70-tych ubiegłego wieku. Oferujemy kompleksową realizację inwestycji w obszarach takich jak gaz ziemny, ropa naftowa, paliwa, instalacje przemysłowe, ciepłownictwo oraz ochrona środowiska. Aktualnie zapraszamy do złożenia aplikacji na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
- prowadzenie biura Członków Zarządu
- organizowanie i koordynowanie spotkań
- kompleksowa organizacja podróży służbowych
- odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji
- dbanie o standardy poufności informacji
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i Zarządu
- współpraca z komórkami merytorycznymi w firmie
- realizowanie bieżących zadań administracyjnych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (B1-B2)
- znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel i Word
- umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- samodzielność, rzetelność, dokładność i zaangażowanie
Oferowane warunki:
- Prace w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Przejrzysty system wynagrodzenia i premiowania
- Pakiet socjalny (ZFŚS, ubezpieczenia grupowe)