Naszym Klientem jest firma produkcyjna, będąca dostawcą art. spożywczych do odbiorców sieciowych w całej Polsce. Do Biura Firmy w Warszawie poszukujemy:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Asystent/ka będzie odpowiadać za wszelkie zagadnienia administracyjne związane z pracą Zarządu, nadzór nad harmonogramem prac poszczególnych zespołów firmy (produkcja, obsługa klienta, logistyka) i kalendarzem Zarządu, prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, tworzenie i obieg dokumentów w firmie (umowy, procedury), zarządzanie biurem.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w zarządzaniu biurem, zagadnieniami administracyjnymi w firmie, doświadczenie w pracy z dokumentacją prawną, finansową, sprzedażowo - magazynową
- Dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność
- Biegła umiejętność obsługi komputera (Office)
- Znajomość języka angielskiego (praca z dostawcami i obcojęzycznym Zarządem)
- Prawo jazdy kat. B