Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 700 milionów złotych netto zatrudnia ponad 1 000 pracowników różnego szczebla, w 80 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Bieruń
Główne zadania:
- prowadzenie sekretariatu
- prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa i członków zarządu
- bezpośrednia współpraca z Prezesem
- obsługa spotkań i organizacja podróży służbowych
- aktywne wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań
- dbałość o wizerunek firmy
- reprezentowanie firmy na zewnątrz
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość języka angielskiego
- praktyczna umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych
- podstawowa znajomość zasad marketingu i reklamy
- komunikatywność i dobra organizacja
- zaangażowanie i samodzielność
- obsługa komputera (MS Office)
Oferujemy:
- pracę w bardzo dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- profesjonalne narzędzia pracy
- ciekawe doświadczenie zawodowe i pracę w wyjątkowym zespole
- pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe)