Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   śląskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Auto Partner S.A.
Bieruń
praca stacjonarna
2531 dni temu

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 700 milionów złotych netto zatrudnia ponad 1 000 pracowników różnego szczebla, w 80 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Bieruń
Główne zadania:
  • prowadzenie sekretariatu
  • prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa i członków zarządu
  • bezpośrednia współpraca z Prezesem
  • obsługa spotkań i organizacja podróży służbowych
  • aktywne wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań
  • dbałość o wizerunek firmy
  • reprezentowanie firmy na zewnątrz
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego
  • praktyczna umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych
  • podstawowa znajomość zasad marketingu i reklamy
  • komunikatywność i dobra organizacja
  • zaangażowanie i samodzielność
  • obsługa komputera (MS Office)
Oferujemy:
  • pracę w bardzo dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • profesjonalne narzędzia pracy
  • ciekawe doświadczenie zawodowe i pracę w wyjątkowym zespole
  • pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe)
W celu spełnienia obowiązku informacyjnego AUTO PARTNER S.A. informuje, iż:

1.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym, a w przypadku wyrażenia na to zgody - również dalszych procesach rekrutacyjnych.

2.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wskazanych w katalogu danych osobowych, które pracodawca, zgodnie z Kodeksem Pracy, może żądać od osoby ubiegającej się o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust.2 lit. h RODO. W pozostałych przypadkach podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą art. 6 ust. 1 lit. a RODO i art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

3.Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż czas trwania procesu rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych również w dalszych procesach rekrutacyjnych, dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny dla realizacji ww. celów, jednak nie dłużej niż do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą. dotyczą. 
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   śląskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....