Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

LEBO recruitment
Gdańsk
praca stacjonarna
2528 dni temu

LEBO recruitment – łowcy doskonali - dla swojego Klienta lidera w branży FMCG szuka kandydatów zmotywowanych by osiągać postawione  cele  na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • organizacja i prowadzenie biura oraz wspieranie organizacyjno-administracyjne Zarządu Spółki;
  • koordynacja spotkań Zarządu, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach, informowanie o nieobecnościach kluczowych pracowników, ważnych spotkaniach;
  • kompleksowa organizacja podróży Zarządu oraz rozliczanie delegacji;
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji między poszczególnymi działami w spółce;
  • prowadzenie rejestru faktur, umów i innych dokumentów oraz ich archiwizacja;
  • tworzenie pism, raportów i prezentacji zleconych przez Zarząd oraz wykonywanie tłumaczeń;
  • prowadzenie recepcji, obsługa połączeń przychodzących, organizacja spotkań firmowych;
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą firmy;
  • zarządzanie i bieżąca współpraca z firmą kurierską oraz innymi dostawcami usług (telefonia komórkowa, ochrona, sprzątanie, zamówienia, serwisy itp);
  • dbanie o funkcjonowanie i zaopatrzenie biura oraz innych działów firmy;
  • dbałość o wizualną stronę i pozytywny wizerunek sekretariatu, biur Zarządu oraz sal konferencyjnych oraz aktywne ulepszanie miejsca pracy;
  • uczestnictwo w wybranych spotkaniach i przygotowywanie protokołów;
  • kontakt oraz obsługa gości odwiedzających firmę;
Poszukujemy osoby spełniającej następujące wymagania:
  • min. 3 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
  • dobra znajomość języka angielskiego mile widziana znajomość j. niemieckiego;
  • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej;
  • znajomość etykiety biznesowej;
  • operatywność, samodzielność; dyspozycyjność;
  • czynne prawo jazdy kat. B;

 

Oferujemy:
  • stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • premie finansowe uzależnione od zaangażowania,
  • benefity pracownicze w ramach ZFŚS (m.in. karty MultiSport, bilety do kina, karty pre-paid do aptek, dopłata do kolonii dziecka, zwrot za artykuły szkolne i inne),
  • rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
www.lebo-hr.pl
nr certyfikatu 4287

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....