Ogłoszenie numer: 1854965, z dnia 2017-12-01
Dołącz do zespołu RKB! Poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;
- Redagowanie pism wychodzących;
- Współpraca z dostawcami;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- Pomoc w planowaniu oraz codziennej organizacji i koordynacji działań zarządu i wspólników;
- Przygotowanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu;
- Organizacja podróży służbowych, w tym rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych oraz hoteli;
- Organizacja spotkań;
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zarządzanie obiegiem dokumentów.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe;
- Bardzo wysokie umiejętności organizacyjne i równoległa koordynacja wielu zadań;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Posiadanie prawa jazdy kat. B;
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz duża samodzielność;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- Ubezpieczenie życiowe i pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.