Zakres zadań:
- wsparcie zarządu w codziennych zadaniach,
- bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura,
- dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy,
- pełnienie roli tłumacza podczas spotkań,
- sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na potrzeby zarządu.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B2,
- wykształcenie wyższe, mile widziane z obszaru bankowości/księgowości,
- znajomość pakietu MS Office,
- mile widziane posiadanie prawa jazdy kat. B,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, zaangażowanie,
- gotowość do podjęcia pracy na okres od 3 do 6 miesięcy.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat bezpośrednio przez Klienta (na okres max. 6 miesięcy),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w systemie jednozmianowym (8:00-16:00 lub 9:00-17:00),
- pracę w międzynarodowym środowisku.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.