ELOKON Polska Sp. z o.o. (www.elokon.pl) wiodąca firma w dziedzinie bezpieczeństwa eksploatacji maszyn (przemysł, transport wewnętrzny, itp.) poszukuje do pracy na stanowisko:
Asystent/Asystentka Zarządu
(analizy, kontrola, planowanie)
(analizy, kontrola, planowanie)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie cyklicznych raportów i zestawień na potrzeby Zarządu (przepływy finansowe, zestawienia zamówień, sprzedaży i obrotów, przygotowywanie budżetu, …)
- Sporządzanie planów finansowych cząstkowych i globalnych
- Przygotowywanie analiz na podstawie danych z wewnętrznych systemów organizacji
- Wykonywanie zadań asystenta Zarządu – spotkania, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, prowadzenie spraw specjalnych na polecenie Zarządu
- Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Zarządem a kadrą zarządzającą
- Kontrola i realizacja przepływów finansowych w firmie (nadzorowanie płatności i stanów rozliczeń, monitorowanie należności i nadzór nad windykacją, realizacja zobowiązań, …)
- Prowadzenie i rozliczanie spraw personalnych związanych z czasem pracy, efektywnością i wynagrodzeniami
- Przygotowywanie i nadzór finansowy umów z kontrahentami i zleceniobiorcami
- Kontakty z głównymi dostawcami / negocjowanie warunków handlowych
- Wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie)
- Kilkuletnia praktyka na podobnych stanowiskach i w zakresie obowiązków
- Znajomość zasad dokumentacji, rozliczeń i obrotu finansowo-towarowego
- Znajomość podstaw rachunkowości i księgowości oraz raportowania
- Bardzo dobre zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Odpowiedzialność, sumienność i wysoka motywacja do pracy
Dodatkowymi atutami będą:
- Doświadczenie w pracy z narzędziami związanymi z analizą danych
- Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne warunki pracy