Ogłoszenie numer: 8364993, z dnia 2023-07-11
MALON GROUP to funkcjonująca na polskim rynku od 2010r. spółka, której celem jest zapewnienie kompleksowego wsparcia przedsiębiorczości.
MALON GROUP Sp. z o.o. świadczy usługi doradcze oraz szkoleniowe, dostarczając kompleksowe rozwiązania zwiększające skuteczność oraz efektywność przedsiębiorstw i instytucji publicznych. Oferta firmy jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku, a realizowane przez nią projekty obejmują różnorodne aspekty związane z zarządzaniem organizacją, a w szczególności z:
- projektowaniem, wdrażaniem i doskonaleniem systemów zarządzania zgodnych z wymaganiami międzynarodowych standardów i norm m.in. ISO 9001, ISO 13485, IATF 16949, AQAP, ISO 14001, ISO 50001, ISO 45001, System SCC, SEVESO III, ISO 31000, ISO / IEC 27001, ISO 28000, ISO 22301, EFQM, BSC, REDcert, RSPO, PEFC, FSC, UTZ, EUROLIŚĆ, HACCP, ISO 22000, BRC Food, BRC CP, BRC IoP, BRC S&D, ISO 22716, ISO 15378, ISO 17025, ISO 17020, ISO 15189, ISO 15085, EN 1090, SQAS, 5S, TAPA, SA 8000, ISO EcoVadis, ISO 26000, GRI, SMETA, BSCI oraz wiele innych.
- realizacją szkoleń i kursów tematycznych w formułach: tradycyjnej i on-line (szkolenia otwarte i zamknięte), oraz e‑learningu z zakresu międzynarodowych standardów i norm wyszczególnionych powyżej.
Dzięki interdyscyplinarnemu zespołowi konsultantów, trenerów i ekspertów MALON GROUP Sp. z o.o. realizuje nawet najbardziej złożone projekty doradcze i szkoleniowe, wymagające ogromnej wiedzy i doświadczenia, zasobów ekonomicznych i intelektualnych, co niewątpliwie stanowi o jej przewadze nad konkurencją.
Asystent / Asystentka w Procesie Sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław, Piłsudskiego 74
Opis stanowiska
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności:
- rozszerzanie naszej bazy klientów: aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów (w tym min. poprzez organizacje konferencji tematycznych, szkoleń itp.);
- efektywne zarządzanie danymi klientów: skrupulatne wprowadzanie i aktualizowanie informacji o klientach w naszym systemie CRM;
- przygotowywanie spersonalizowanych szablonów ofert: tworzenie i dostosowywanie szablonów ofert w oparciu o pozyskane dane oraz ich rejestracja i archiwizacja;
- monitorowanie ofert: nadzorowanie statusu wszystkich ofert sprzedaży w systemie CRM;
- stała interakcja z klientami: bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy z potencjalnymi oraz przyszłymi klientami; aktywne dążenie do podpisania umowy oraz budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami;
- organizowanie spotkań sprzedażowych: umawianie oraz koordynowanie spotkań specjalistów sprzedaży.
Wymagania
- wykształcenie mi.in. średnie, mile widziana osoba po studiach,
- wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej,
- znajomość obsługi komputera, środowiska Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook),
- umiejętność korzystania z Internetu i wyszukiwania informacji,
- dyspozycyjność w wymiarze 40 godzin w tygodniu pracy.
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na umowę o pracę poprzedzaną okresem próbnym,
- wsparcie i pomoc podczas okresu próbnego,
- udział w szkoleniach wewnętrznych,
- możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń i rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.