Spółka Auto Partner S.A. jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. Istniejąc na rynku od 1993 roku, firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, posiadające ponad 80 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie.
„Firma to ludzie” – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.
- utrzymanie odpowiedniej wielkości i struktury zapasu,
- prowadzenie analiz służących optymalizacji zapasu/rozwojowi oferty,
- wprowadzanie do oferty nowych produktów i produktów nowych dostawców,
- negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,
- współpracę z działem sprzedaży.
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość budowy pojazdów oraz części samochodowych,
- znajomość pakietu Office, w szczególności Excel,
- wysoka motywacja i zaangażowanie,
- umiejętność współpracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
- pracę w notowanej na giełdzie spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego
- profesjonalne narzędzia pracy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole
- dofinansowanie do świadczeń pozapłacowych (m.in. pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe)
- zniżki pracownicze
- wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy