Jako Asystent / Asystentka w dziale projektów architektonicznych będziesz pracować w zgranym zespole specjalistów i ekspertów, którzy chętnie wesprą Cię na początku Twojej drogi w Gemini. Poznasz jedną z najciekawszych i prężnie rozwijających się branż na rynku – branżę farmaceutyczną oraz będziesz pracować w dużym i zgranym zespole specjalistów.
- wykonywanie przedmiarów w programie Miara Pro (zapewniamy wdrożenie),
- zadania meblowe – opiniowanie możliwości dostawienia dodatkowych mebli w lokalach aptecznych, wyrysowywanie wyposażenia w programie AutoCad (zapewniamy wdrożenie w obsłudze programu),
- nanoszenie na rzut lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej – przenoszenie informacji z dokumentacji powykonawczej na rzut lokalu apteki,
- wsparcie koordynatorów w kwestiach administracyjnych (wnioski, pisma, kompletowanie podpisów itp.),
- opieka nad archiwum dokumentacji papierowej i elektronicznej,
- przygotowywanie propozycji aranżacji meblowych naszych biur.
- zainteresowanie kwestiami technicznymi i projektami meblowymi,
- wykształcenie min. średnie, mile widziane studia o kierunku technicznym/architektura,
- znajomość pakietu MS Office,
- dobra organizacja własnej pracy,
- samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dokładność i skrupulatność.
- doświadczenie w programach graficznych,
- wiedza nt. konstrukcji mebli.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie grupowe, platformę do nauki języków obcych etutor, program rekomendacji pracowników,
- wsparcie we wdrożeniu do pracy,
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji (skm przymorze i ztm),
- elastyczne godziny pracy (przychodzimy do biura między 7:00 a 9:00),
- możliwość pracy hybrydowej,
- swobodną atmosferę: brak dress code, wszyscy jesteśmy „na ty”.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!