Polscy operatorzy sklepów spożywczych łączą siły w walce z zagranicznymi detalistami. Topaz, Polska Grupa Supermarketów, Społem Białystok i SPS Handel utworzyły Polską Grupę Detalistów i Spółdzielni, która da im lepszą pozycję negocjacyjną w rozmowach z dostawcami.
Aktualnie grupa zakupowa PGDiS Sp. z o.o. poszukuje operatywnego pracownika na stanowisko - Asystent/ka w Dziale Marki Własnej
Twoje zadania:
- wsparcie działu produktów marki własnej w kategorii FMCG
- współpraca przy projektach wdrażania produktów marki własnej
- analizy rynku FMCG
- poszukiwanie produktów do marki własnej oraz planowanie ich promocji
- współudział w projektowaniu szaty graficznej produktów marki własnej
- poszukiwanie kontrahentów do współpracy przy projektach - firm graficznych, drukarni, producentów, dostawców itd.
- współpraca przy analizie ofert dostawców i prowadzeniu bazy dostawców produktów marki własnej
- opracowywanie raportów sprzedażowych i innych analiz zleconych na potrzeby działu
- dobrej znajomości pakietu MS Office, głównie Excel
- komunikatywności i kreatywności
- umiejętności analitycznych
- mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale tworzącym i obsługującym marki własne
- umowę o pracę w systemie podstawowym od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
- współudział w budowaniu nowego zespołu dedykowanego do obsługi produktów marki własnej z kategorii FMCG
- możliwość rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia do pracy
Poznaj
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ - ulubione miejsce na zakupy dla twojej rodziny! Jest rok 1993. Zbigniew Paczóski, młody przedsiębiorca z Sokołowa Podlaskiego, otwiera pierwszy sklep spożywczy TOPAZ na ulicy Kolejowej w tym samym mieście, w którym zaopatruje okolicznych mieszkańców w podstawowe artykuły spożywczo-przemysłowe. I tak właśnie powstała Sieć TOPAZ, która przez kolejne 25 lat istnienia wypracowała wysoki standard placówek handlowych i atrakcyjną ofertę. A co za tym idzie – silną pozycję na regionalnym rynku, której nie zaszkodziła nawet ekspansja zagranicznych sieci handlowych. Kiedy ten sektor na rynku stawał się coraz bardziej zatłoczony, wydawało mi się, że konkurowanie przedsiębiorstwa z polskim kapitałem z firmą zagraniczną było nierealne. Jednak udało się. Każdy kolejny zbudowany i otwarty polski supermarket TOPAZ jest częścią marki, której sklepy odwiedza 1,5 miliona Klientów. Proponujemy ponad 35 tysięcy najwyższej jakości produktów od około 600 producentów i dostawców z całej Polski. Na uwagę zasługuje również fakt, że w programie lojalnościowym Karta Stałego Klienta w sklepie spożywczym TOPAZ – niezależnie od tego, czy znajduje się w Mińsku Mazowieckim, Siedlcach, czy Sokołowie Podlaskim, korzysta już ponad 350 tysięcy osób, z czego przynajmniej raz w tygodniu używa jej blisko 70% wszystkich posiadaczy – podsumowuje Zbigniew Paczóski, właściciel i twórca sukcesu Sieci Sklepów Topaz.Marka Topaz to już nie tylko sklepy spożywcze, ale też stacje paliw, własne zakłady produkcyjne , nowoczesne centrum dystrybucyjne. Nasza firma jest znaczącym pracodawcą w regionie i zatrudnia już ponad 2300 osób.