starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa personelu serwisowego: przygotowanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, zmian i zakończenia pracy. Zarządzanie zgłoszeniami pracowników oraz bieżąca pomoc w systemie ticketowym. Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją personalną w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Wymagania: masz już minimum rok doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji z branży medycznej (Lekarze POZ, Pielęgniarki, Rejestracja) świetnie sobie radzisz w obszarze zarządzania projektami – odpowiednio planujesz, priorytetyzujesz oraz realizujesz zaplanowane działania; masz dużą...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: udział w naliczaniu list płac; prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi: US, ZUS, kancelarie komornicze itp. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, wynagrodzeniu oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wsparcie zespołu w zakresie przygotowywania listy płac i naliczania wynagrodzeń; prowadzenie dokumentacji kadrowej rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia) wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego monitorowanie ważności badań...
Główne zadania i obowiązki: Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie, w tym: Redagowanie oraz publikacja ofert pracy na portalach rekrutacyjnych; Aktywne poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem mediów społecznościowych i poszukiwań...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia Kadry i Płace - zgłoszenia telefoniczne, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji
Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Compass, jednej z największych firm gastronomicznych na całym świecie i liderem w zakresie żywienia zbiorowego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka w dziale HR
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
zamieszczanie ogłoszeń z ofertami pracy
przygotowywanie raportów w programie Excel
przygotowywanie prezentacji szkoleniowych
umawianie spotkań rekrutacyjnych
wsparcie w prowadzeniu rozmów rekrutacyjnych
Nasze oczekiwania:
zainteresowanie branżą HR
znajomość programów MS Office (szczególnie Word, Excel i PowerPoint)
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa personelu serwisowego: przygotowanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, zmian i zakończenia pracy. Zarządzanie zgłoszeniami pracowników oraz bieżąca pomoc w systemie ticketowym. Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją personalną w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Wymagania: masz już minimum rok doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji z branży medycznej (Lekarze POZ, Pielęgniarki, Rejestracja) świetnie sobie radzisz w obszarze zarządzania projektami – odpowiednio planujesz, priorytetyzujesz oraz realizujesz zaplanowane działania; masz dużą...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: udział w naliczaniu list płac; prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi: US, ZUS, kancelarie komornicze itp. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, wynagrodzeniu oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wsparcie zespołu w zakresie przygotowywania listy płac i naliczania wynagrodzeń; prowadzenie dokumentacji kadrowej rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia) wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego monitorowanie ważności badań...
Główne zadania i obowiązki: Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie, w tym: Redagowanie oraz publikacja ofert pracy na portalach rekrutacyjnych; Aktywne poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem mediów społecznościowych i poszukiwań...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia Kadry i Płace - zgłoszenia telefoniczne, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji