HERKULES S.A. specjalizuje się w projektowaniu i produkcji wyrobów budowlanych z betonu i strunobetonu wirowanego wraz z realizowaniem zleceń „pod klucz” na potrzeby projektu GSM-R
W związku z dynamicznym rozwojem szukamy:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
-
bieżąca kompleksowa obsługa Sekretariatu Biura Zarządu spółki giełdowej,
-
ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
-
pomoc w organizacji i obsłudze spotkań w siedzibie firmy i na zewnątrz,
-
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie i zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami firmy ,
-
koordynowanie procesu obiegu i podpisywania dokumentów pomiędzy działem handlowym, prawnym a Zarządem spółki,
-
opisywanie faktur i rejestracja w elektronicznym systemie obiegu faktur,
-
realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez Zarząd i Biuro Zarządu
- bardzo dobrej umiejętności komunikowania się z ludźmi i utrzymywania pozytywnych relacji
z otoczeniem, - dokładności i systematyczności,
- znajomości pakietu MS Office,
- punktualności, zaangażowania oraz bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności planowania
i organizacji własnej pracy, - tworzenia pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych z obecnymi i nowymi Klientami,
- wysokiej kultury osobistej.
OFERUJEMY:
- pracę w wymiarze pełnego etatu,
- stałe wynagrodzenie - 3010 zł brutto (na okresie próbnym)
- zdobycia cennego doświadczenia w spółce publicznej której akcje notowane są z GPW i poznania funkcjonowania spółki giełdowej od struktur wewnętrznych,
- pakiet benefit