LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tys. pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.leasingteam.pl
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Koordynowanie i przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych,
- Realizacja i nadzór nad zadaniami zleconymi bezpośrednio przez Prezesa Zarządu,
- Obsługa narad i spotkań,
- Archiwizowanie i prowadzenie rejestru dokumentacji korporacyjnej Spółki,
- Składanie dokumentów do urzędów administracji państwowej,
- Koordynowanie umów,
- Wsparcie operacyjne procesów i projektów,
- Dbanie o przepływ dokumentów i informacji wewnętrznej i zewnętrznej w siedzibie Spółki,
- Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu,
- Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Prezesem Zarządu, a podległymi mu pracownikami i Klientami Spółki.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, zarzadzanie i marketing,
- Język angielski na poziomie komunikatywnym,
- Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenckim,
- Komunikatywność,
- Kreatywność i samodzielność w działaniu,
- Dobra organizacja i planowanie pracy własnej,
- Systematyczność.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość stałego rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość skorzystania z pakietu benefitów.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.