Ogłoszenie numer: 7096761, z dnia 2022-06-16
WRO-LOT Usługi Lotniskowe Sp. z o.o.
WRO-LOT Usługi Lotniskowe Sp. z o.o. od 1995 r. zajmuje się obsługą naziemną pasażerów i samolotów w Porcie Lotniczym we Wrocławiu.
Zatrudniamy ponad dwustu wykwalifikowanych pracowników, którzy dokładają wszelkich starań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Gwarantujemy stabilną pracę w wyjątkowym miejscu, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania.
Czekamy na Twoje zgłoszenie do 12.06.2022r.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław, obok terminala General Aviation
Opis stanowiska
- Organizacja oraz prowadzenie sekretariatu Zarządu;
- Zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Zarządu;
- Obsługa spotkań służbowych, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej;
- Zarządzanie i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą w Spółce;
- Redagowanie pism, dokumentów, przygotowywanie raportów, prezentacji, podsumowań dla Zarządu;
- Dbanie o płynny przepływ informacji i dokumentacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami Spółki;
- Kompleksowa organizacja wyjazdów służbowych Zarządu (zakup biletów, rezerwacja hoteli, rozliczenie kosztów po zakończeniu delegacji);
Wymagania
- Wykształcenia wyższego (wykształcenie wyższe w zakresie administracji lub prawa będzie dodatkowym atutem);
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą sekretariatu Zarządu lub Dyrekcji;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Obsługi pakietu Office w stopniu bardzo dobrym;
- Umiejętności organizacji pracy własnej, wyznaczania priorytetów, sumienności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie;
- Ubezpieczenie na życie;
- Prywatną opiekę medyczną LUX MED;
- Świadczenia socjalne;
- Przyjazną atmosferę w pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.