Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/Asystentka Prezesa Zarządu
Praca Stała
Miejsce pracy: okolice Poznania
Nr Ref.: ABZ/02/CII
Zadania:
- Planowanie, organizowanie i kontrola procesów administracyjnych w firmie
- Organizacja i planowanie podróży służbowych (krajowych i zagranicznych) Prezesa
- Zarządzanie flotą samochodową spółki - rozliczanie wg budżetu, planowanie wg potrzeb organizacji
- Organizacja i koordynacja spotkań Prezesa wg kalendarza
- Obsługa obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących
- Opracowywanie prezentacji, raporty i zestawienia na potrzeby spotkań Zarządu
- Przygotowywanie i organizacja narad i spotkań
- Przygotowanie podsumowań ze spotkań
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) i urządzeń biurowych
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie minimum średnie
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Dokładność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Stałe godziny pracy (8-16)
- Stałe wynagrodzenie plus dodatkowe benefity (m.in. karta Multisport)