Naszym Klientem jest międzynarodowa firma działająca w branży Real Estate. Poszukujemy nowej osoby na stanowisko Asystenta/ki Prezesa Zarządu. Miejsce pracy to Centrum Warszawy, zadania koncentrują się organizacji kalendarza, spotkań, zarządzania dokumentacją, kontaktami z Klientami i innymi działami firmy. Poszukujemy osób doświadczonych w pracy na podobnym stanowisku, które szukają stabilnej i długofalowej pracy w środowisku międzynarodowym w dużej międzynarodowej firmie.
Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu / Assistant to CEO
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Bieżąca koordynacja i realizacja złożonych przez Klienta zleceń dotyczących organizacji kalendarza - spotkań służbowych i telekonferencji, etc.
- Współpraca z innymi osobami z innymi działami oraz Klientami w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami asystenckimi
- Przygotowywanie materiałów i dokumentów
- Przygotowywanie notatek służbowych
- Organizowanie podróży służbowych, wraz z działem Administracji
Wymagania:
- Wymagane doświadczenie jako Asystent/ka Zarządu / Prezesa / ambasadorów/ konsulów, etc.;
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Gotowość do pracy na pełen etat w biurze
- Kultura osobista;
- Zaangażowanie i odpowiedzialność;
- Dyskrecja.
Oferujemy:
- Umowa o pracę lub B2B (do wyboru)
- Atrakcyjne wynagrodzenie + opieka medyczna + Multisport + Ubezpieczenie
- Przyjazne warunki pracy w międzynarodowej organizacji.