Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystentka Zarządu Warszawa
Asystent / Asystentka Prezesa Fundacji

Asystent / Asystentka Prezesa Fundacji

Fundacja SEMPER POLONIA
Warszawa
praca stacjonarna
4700 dni temu

Ogłoszenie numer: 169912, z dnia 2011-10-03

Fundacja SEMPER POLONIA

Fundacja SEMPER POLONIA od 14 lat czynnie wspomaga Polonię i Polaków na całym świecie, oferując jej pomoc w różnych formach programowych. Fundacja SEMPER POLONIA działa pod honorowym patronatem Prezydenta RP, a nadzór merytoryczny nad jej pracami sprawuje Minister Spraw Zagranicznych. jest jedną z nielicznych fundacji wspierających Polonię, a zwłaszcza młodzież polskiego pochodzenia poprzez dedykowane jej programy edukacyjno-stypendialne, realizowane w dużej mierze w oparciu o istotne dotacje Senatu RP, m. In.:

  • udzielamy pomocy stypendialnej dla młodych ludzi polskiego pochodzenia, którzy studiują na wyższych uczelniach w krajach swojego zamieszkania;
  • wyposażamy szkoły i biblioteki polski za granicą w książki i pomoce dydaktyczne;
  • przekazujemy wyposażenia w sprzęt, pomoce naukowe i książki dla pracowni polonistycznych na uniwersytetach zagranicznych;
  • wspieramy działalność Polonijnych Klubów Sportowych, Polonijno-Szkolnych Klubów Olimpijczyka i Klubów Stypendystów SEMPER POLONIA w krajach zamieszkania młodzieży polonijnej,
  • pomagamy młodzieży polonijnej w ukończeniu szkoły średniej i podjęciu studiów wyższych, a następnie wspomagamy późniejszy jej rozwój zawodowy,
  • zapewniamy utrzymanie stałego kontaktu młodzieży z Fundacją i Polską oraz jej zaangażowania w działalność polonijną,
  • organizujemy lub współpracujemy przy realizacji wielu projektów polonijnych zgłaszanych przez organizacje polonijne
  • prowadzimy portal informacyjno-społecznościowy dla środowisk młodzieży polonijnej.

Asystent / Asystentka Prezesa Fundacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prawidłowa i terminowa dystrybucja, rejestracja, archiwizacja oraz wysyłka korespondencji i dokumentacji,
  • Przygotowywanie raportów, dokumentów i umów,
  • Rejestracja faktur, rachunków oraz dbanie o dokumentację rozliczeniową,
  • Opieka nad gośćmi, odbieranie telefonów i udzielanie informacji na temat działalności Fundacji,
  • Organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja biletów, hoteli itp.) oraz przygotowywanie spotkań, zebrań, konferencji,
  • Współpraca z dostawcami i dokonywanie zakupów biurowych,
  • Obsługa oraz dbanie o porządek i funkcjonalność biura,
  • Bieżące wsparcie oraz prowadzenie terminarza spotkań prezesa i dyrektorów Fundacji.

Wymagania

  • Umiejętność logicznego myślenia,
  • Otwartość i umiejętność swobodnej komunikacji z ludźmi,
  • Umiejętność dostosowania się do zmieniających się potrzeb i oczekiwań w realizacji powierzonych zadań,
  • Samodzielność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań,
  • Zdyscyplinowanie i umiejętność samoorganizacji pracy,
  • Chęć samorozwoju i poznawania nowych umiejętności w trakcie realizacji powierzonych zadań,
  • Preferowane wykształcenie wyższe (lub ostatnie lata studiów),
  • Znajomość j. angielskiego i mile widziana j. rosyjskiego.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na pełen etat,
  • Pracę w młodym zespole,
  • Wynagrodzenie brutto: od 1800,0 PLN do 2300,0 PLN.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...