STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- przyjazną atmosferę pracy
- wsparcie zespołu w okresie wdrożenia
- pakiet benefitów ( grupowe ubezpieczenia na życie, karta na zajęcia sportowe)
- umiejętność praktycznego wykorzystania MS Office
- skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji
- ambicja i zapał do zdobywania nowych umiejętności
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, nastawienie na współpracę
- wysoki poziom samodzielności w zakresie realizacji powierzonych zadań
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- planowanie, kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy około 70 pracowników regionu
- koordynowanie procesu rekrutacji (zamieszczanie ogłoszeń, umawianie spotkań, udzielanie informacji zwrotnych kandydatom),
- wsparcie działu HR w pracach administracyjnych (wystawianie skierowań na badania, kontrola ich terminowości , dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji kadrowej w zakresie zatrudniania pracowników itp.)
- sporządzanie zestawień oraz raportów na potrzeby firmy
- współpraca z Managerem regionu oraz innymi działami w firmie w celu organizacji pracy zespołu.