Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Sekretarka Wrocław
Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału

Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału

Politechnika Wrocławska
Wrocław
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa6 dni temu
Wydział Mechaniczny Politechniki Wrocławskiej poszukuje kandydata na stanowisko:
Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: ADK/W10/80/2024
Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału.

 

Zakres obowiązków:
  • obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału,
  • organizacja spotkań i prowadzenie kalendarza Dziekana i Prodziekanów,
  • opracowywanie raportów, zestawień i sprawozdań wynikających z zadań realizowanych przez Dziekana,
  • przygotowywanie korespondencji w języku polskim i języku angielskim,
  • realizacja procesu zakupów – drobne zakupy biurowe,
  • opracowywanie ogólnych prezentacji multimedialnych,
  • zamawianie i nadzór nad materiałami promocyjnymi,
  • przygotowywanie wniosków o upoważnienia i pełnomocnictwa dla władz Wydziału,
  • administrowanie stroną internetową Wydziału,
  • inne obowiązki polegające m.in. na realizacji powierzonych zadań w ramach w organizacji imprez wydziałowych, współpracy z Koordynatorem ds. Promocji, prowadzeniu rejestrów dokumentów, dedykowanych skrzynek mailingowych, archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku),
  • umiejętność wszechstronnej pracy z komputerem, w tym edycja dokumentów, sporządzanie zestawień, wyszukiwanie informacji, analiza i prezentacja danych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,
  • komunikatywność, odporność na stres i wielozadaniowość,
  • odpowiedzialność, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z pensją zawsze na czas,
  • trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
  • pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
  • przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
  • atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
  • atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Informujemy:

Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV za pomocą przycisku aplikacyjnego.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na Politechnice Wrocławskiej - kliknij, aby rozwinąć

Dla wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:

 

O zakresie, celach i metodach przetwarzania danych osobowych w związku z rekrutacjami pracowników decyduje Administrator danych czyli Politechnika Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27. Kontakt z Administratorem możliwy jest drogą tradycyjną na adres siedziby albo elektronicznie, formularzem na stronie pwr.edu.pl/kontakt. W razie wątpliwości związanych z przetwarzaniem dotyczących Państwa danych przez Administratora proszę o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. W Uczelni wyznaczono IOD, którym jest r.pr. Sebastian Zalipski - e-mail: IOD@pwr.edu.pl.

 

Cele i podstawy przetwarzania Państwa danych osobowych:

  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO - dla podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie,
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, (a jeśli w rekrutacji na dane stanowisko potrzebne są specyficzne zaświadczenia o stanie zdrowia to są one przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO) - dla spełnienia naszych obowiązków prawnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w szczególności art. 22(1) Kodeksu Pracy – oraz art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560) w związku z par. 14 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 31 lipca 2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika (Dz. U. poz. 1561 z późn. zm.);
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - w razie dobrowolnego udostępnienia przez Kandydata innych danych niż te, które są wymagane przepisami prawa – przetwarzanie dobywa się na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego,
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO) - dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na przeciwdziałaniu oszustwom, czy dla zapewnienia bezpieczeństwa danych podczas rekrutacji.

Zakres danych jakich oczekujemy od Kandydata wynika z art. 221 Kodeksu pracy i obejmuje: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Informacji o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia oczekujemy wtedy gdy są niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku. Informujemy, że obowiązek podania innych danych może wynikać ze szczegółowych przepisów prawa – np. przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem, świadczeniem porad psychologicznych, rozwojem duchowym, uprawianiem sportu lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich, lub z opieką nad nimi - do uzyskania informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym niezbędne jest podanie numeru PESEL (a w przypadku, gdy osobie wyszukiwanej nie został nadany numer PESEL niezbędne są 1) pierwsze imię, 2) nazwisko, 3) nazwisko rodowe, 4) imię ojca, 5) imię matki, 6) data urodzenia).

UWAGA: udostępnienie informacji przekraczających minimalny zakres danych regulowany prawem pracy poczytujemy za wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych w celu przeprowadzenia rekrutacji. Nieudostępnienie niewymaganych informacji nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Wskazanie osób udzielających referencji uznajemy za wyraźne działanie Kandydata oznaczające, że uzyskał on uprzednio ich zgodę na kontakt z nami. Kontaktując się z takimi osobami będziemy mogli informować, że ich dane podał nam konkretny Kandydat.

 

W razie chęci udziału w przyszłych rekrutacjach, uprzejmie prosimy o zaznaczenie odpowiedniej zgody w formularzu rejestracyjnym oraz ewentualne umieszczenie w CV dopisku: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie podanym przeze mnie w toku postępowania rekrutacyjnego przez Politechnikę Wrocławską do celów uwzględnienia mojej kandydatury przy przyszłych rekrutacjach także po zakończeniu bieżącej rekrutacji”. Jeśli wyrażą Państwo dodatkową zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach to podstawą takiego przetwarzania danych będzie zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) i można taką zgodę cofnąć w dowolnym momencie.

 

Skąd pozyskujemy Pana/Pani dane? Co do zasady, Państwa dane osobowe są pozyskiwane bezpośrednio od Państwa. Wyjątkowo, w przypadku Państwa uprzedniej zgody, dane osobowe mogą nam być przekazywane przez podmioty specjalizujące się w rekrutacji, w ramach systemu poleceń lub przez osoby udzielające referencji. Kategorie tak pozyskanych danych osobowych to imię, nazwisko, dane kontaktowe, informacje o wykształceniu, historia zatrudnienia oraz inne dane podane przez Państwa w dokumentach aplikacyjnych.

 

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

  • firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania informatyczne;
  • firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe;
  • wskazane przez kandydata osoby udzielające referencji (w przypadku kontaktu z zapytaniem o rekomendacje);
  • placówki medyczne prowadzące badania medycyny pracy;
  • firmy świadczące usługi kadrowe (agencje rekrutacyjne).

Danych osobowych co do zasady nie planujemy przekazywać poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: EOG). Mając na uwadze powszechnie dostępne technologie w naszych rekrutacjach wykorzystujemy czasami narzędzia do komunikacji na odległość. Dotyczy to w szczególności narzędzi do wideokonferencji na co jednak absolutnie nie musicie się Państwo zgadzać bo nie ma to wpływu na wynik rekrutacji.

Politechnika Wrocławska zleca wykonanie określonych czynności bądź zadań informatycznych takim podwykonawcom działającym poza EOG, których uznaje za godnych zaufania. W przypadku tych podmiotów podstawą transferu mogą być (poza zgodą wymienioną powyżej) także decyzje Komisji Europejskiej albo umowy zawierane z takimi dostawcami, w oparciu o standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Od 10 lipca 2023 roku przekazywanie danych z UE do organizacji w USA, które są wymienione w „Wykazie ram ochrony danych”, opiera się na decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony (Data Privacy Framework). Wykaz podmiotów objętych tym porozumieniem znajduje się na stronie: https://www.dataprivacyframework.gov/s/participant-search. Naszym pracownikom zalecamy korzystanie w komunikacji z Wami z usług tych dostawców, którzy są na tej liście. Jeśli jednak nie przeszkadza Państwu nie dające się wykluczyć ryzyko uzyskania dostępu do waszych danych i treści rozmów przez dostawców takich narzędzi albo przez organy państw trzecich, które mogą taką komunikację monitorować – to dobrowolne skorzystanie z tych technologii uznać też możemy za Państwa zgodę na transfer danych poza EOG.

Zastosowany przez Administratora sposób zabezpieczenia Państwa danych jest zgodny zasadami przewidzianymi w rozdziale V RODO. Mogą Państwo zażądać dalszych informacji o stosowanych zabezpieczeniach formalnych w tym zakresie (w zakresie nieobjętym tajemnicą przedsiębiorstwa) oraz wskazanie miejsca ich udostępnienia przez takich dostawców usług. Standardowe klauzule umowne są dostępne bezpośrednio na stronach dostawców takich rozwiązań.

 

Jak długo przetwarzamy dane przy rekrutacjach? Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesięcy, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach - 12 miesięcy od daty otrzymania aplikacji. W razie uzyskania uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia ewentualnych roszczeń, będziemy chcieli zachować dane do upływu terminów przedawnienia takich roszczeń dla ochrony prawnych interesów Administratora.

 

Prawa osób, których dane dotyczą. W sytuacjach przewidzianych prawem (bo niektóre uprawnienia nie przysługują bezwarunkowo) Administrator zapewnia Pani/Panu:

  • prawo żądania dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo żądania przeniesienia danych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO) lub umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, gdy stanowi ona podstawę przetwarzania danych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przy czym nie ma to wpływu na przetwarzanie przed terminem cofnięcia,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Informujemy o możliwości skorzystania z przysługujących Pani/Panu praw poprzez kontakt z nami na adres e-mail: oferty.pracy@pwr.edu.pl. Po zweryfikowaniu tożsamości osoby cofającej zgodę na przetwarzanie jej własnych danych zrealizujemy niezwłocznie takie uprawnione żądanie.

Jeśli jest Pan/Pani osobą, której dane dotyczą i uzna, że przetwarzanie jego/jej danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa.

 

Chociaż dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (np. z użyciem systemu rekrutacyjnego) to jednak Pana/Pani dane nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji skutkującej prawnie lub wywierającej podobnie istotny wpływ dla Pani/Pana.

 

Jeszcze raz podkreślamy, że podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie przekraczającym wymogi prawa pracy bądź ewentualnie innych szczegółowych przepisów jest dobrowolne. W razie jednak niepodania takich danych osobowych, których podania wymagają przepisy prawa może zachodzić niedopuszczalność nawiązania przez pracodawcę z taką osobą stosunku pracy lub zawarcia z nią umowy cywilnoprawnej. W takim przypadku Pana/Pani kandydatura nie będzie rozpatrywana a dane podane do tej pory zostaną usunięte.

 

Aplikuj teraz
 

Poznaj

Politechnika Wrocławska

Politechnika Wrocławska powstała w 1945 r., głównie dzięki zaangażowaniu pracowników naukowych nieistniejących już Politechniki Lwowskiej i Uniwersytetu Jana Kazimierza we Lwowie, którzy zagospodarowali zniszczone budynki niemieckiej Wyższej Szkoły Technicznej - Technische Hochschule.

Dziś kontynuujemy tradycję tych znamienitych polskich uczelni i rozwijamy się w ścisłej współpracy z wiodącymi przedsiębiorstwami Dolnego Śląska. Jesteśmy jedną z największych i najlepszych uczelni technicznych w kraju, w rankingach ogólnopolskich zajmujemy regularnie miejsca w ścisłej czołówce.

Pierwszy rektorem połączonych jeszcze wtedy Politechniki i Uniwersytetu Wrocławskiego był w latach 1945–1951 prof. Stanisław Kulczyński. Od tamtej pory doczekał się już czternastu swoich następców. Obecnie władzę sprawuje prof. Arkadiusz Wójs. Jego kadencja potrwa do końca sierpnia 2024 r.

 

Podobne oferty

  • Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty elektronicznej. Współpraca...
  • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...
  • Specjalista ds. Archiwizacji i Kadr

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: kontrola poprawności przygotowania oraz przyjmowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, wypożyczanie akt z archiwum, przygotowywanie akt do brakowania, prowadzenie ewidencji oraz dbałość o porządek, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw związanych z...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Pracownik biurowy

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
  • Asystent/ka Dyrektora

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent   7 500 - 10 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zadania: Wsparcie dla dyrektora zarządzającego; Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy; Organizacja wydarzeń firmowych; Organizacja wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego;...
  • Pracownik Sekretariatu

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    Mako Pharma Sp. z o.o.   Dziekanów Polski, k. Łomianek    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień