- Wsparcie działu sprzedaży i marketingu w codziennych działaniach
- Aktualizacja i zarządzanie bazą danych klientów w CRM
- Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- Monitorowanie trendów rynkowych
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy
- Doświadczenia na podobnym stanowisku lub w Dziale sprzedaży
- Wysokich zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych
- Umiejętności pracy w zespole
- Samodzielności i pro-aktywności w działaniu
- Umiejętności nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami
- Dobrej znajomości MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Znajomości j. angielskiego na poziomie min. A2
- Umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
- Hybrydowy tryb pracy
- Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy
- Przyjazną atmosferę, w lubiącym się zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w ciekawych projektach firmowych oraz szkoleniach
- Pakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego itp.)
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.