Ogłoszenie numer: 206245, z dnia 2012-05-10
Kapsch Sp. z o.o.
Kapsch Sp. z o.o. jest polskim oddziałem austriackiego koncernu Kapsch AG, działającym na rynku polskim od ponad 15 lat. Jako integrator systemowy dostarczamy i realizujemy projekty teleinformatyczne oraz systemy bezpieczeństwa budynkowego w oparciu o partnerstwo ze światowymi liderami technologicznymi, a także oferujemy profesjonalne usługi IT do wszystkich sektorów gospodarki na terenie całego kraju.
Kapsch Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijająca się firmą teleinformatyczną oferującą szerokie portfolio produktów i usług w zakresie rozwiązań komunikacyjnych, infrastruktury i bezpieczeństwa sieciowego, optymalizacji zarządzania infrastrukturą IT oraz profesjonalnych usług wsparcia IT. Firma Kapsch umacnia swoją pozycję jako dostawca kompleksowej oferty w zakresie systemów audio-video oraz infrastruktury budynkowej.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wsparcie w codziennych pracach działu sprzedaży
- obsługa formalno-prawna postępowań przetargowych
- wsparcie działu sprzedaży w przygotowaniu ofert na podstawie danych otrzymanych z działów technicznych
- przygotowanie raportów zbiorczych tygodniowych z prowadzonych działań sprzedażowych
- udział w spotkaniach wewnętrznych koordynujących proces przygotowania ofert
- zakładanie zleceń dla działów technicznych w systemie Navision oraz WTS
- podnoszenie kwalifikacji w zakresie umiejętności sprzedażowych
- podnoszenie kwalifikacji w zakresie znajomości produktów i usług firmy
- bieżące prowadzenie terminarza spotkań
Wymagania
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie)
- doświadczenie 2-3 letnie w pracy na stanowisku asystentki/ta działu sprzedaży
- biegła obsługa pakietu MS Office w tym doskonała znajomość programów Excel, Word i PowerPoint
- znajomość procedur zamówień publicznych
- znajomość j. angielskiego w mowie oraz piśmie
- wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
- dokładność, sumienność i solidność w podejściu do powierzonych obowiązków
- znajomość Navision lub innego programu typu ERP/CRM
- umiejętność pracy pod presją czasu
- otwartość na nienormowany czas pracy
Oferujemy
- pracę w międzynarodowej firmie
- rodzinną atmosferę codziennej pracy
- wynagrodzenie zależne od zaangażowania
- współfinansowany pakiet świadczeń socjalnych
- szkolenia językowe oraz produktowe
- premie uznaniowe