Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   opolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Asystentka Zarządu Opole
Asystent / Asystentka Działu Projektów i Zarządu

Asystent / Asystentka Działu Projektów i Zarządu

ZAGA Fundusze Europejskie
Opole
praca stacjonarna
2168 dni temu

Ogłoszenie numer: 2242989, z dnia 2019-01-16

Nasza firma od 2004 roku zajmuje się pozyskiwaniem i rozliczaniem projektów unijnych. Klientami firmy są przede wszystkim przedsiębiorstwa oraz jednostki samorządowe i inne podmioty publiczne. Potwierdzeniem naszej wysokiej skuteczności i profesjonalizmu są rankingi magazynów „Forbes” i „Fundusze Europejskie”, w których od wielu lat zajmujemy najwyższe pozycje. Współpracując z instytucjami finansowymi, uczelniami, jednostkami badawczo – rozwojowymi oraz kancelariami patentowymi tworzymy i świadczymy usługi dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów. 

Tworzymy zgrany i sympatyczny kilkunastoosobowy zespół, który gwarantuje przyjazną i motywacyjną atmosferę w pracy.

Asystent / Asystentka Działu Projektów i Zarządu

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

  • Wspieranie 8-osobowego Działu Projektów i Zarządu w realizacji codziennych obowiązków
  • Przygotowanie pism, komunikatów, raportów, zestawień oraz prezentacji
  • Prowadzenie biura, zarządzanie korespondencją
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, informacji oraz korespondencji
  • Przygotowanie i obsługa spotkań firmowych, zebrań, konferencji, spotkań z klientami
  • Wspieranie projektów prowadzonych w różnych obszarach firmy
  • Wsparcie Działu Projektów w przygotowaniu projektów unijnych
  • Prowadzenie dokumentacji towarzyszącej przygotowaniu i realizacji projektów unijnych
  • Dbałość o przepływ informacji, kontakt z klientami i instytucjami oceniającymi i rozliczającymi projekty unijne
  • Inne bieżące zadania organizacyjne

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami do pracy on-line oraz poruszanie się w środowisku MS Office
  • Umiejętność redagowania pism i dokumentów
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i kreowanie własnych rozwiązań
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętności pracy pod presją, w zespole, bardzo dobrej organizacji pracy, terminowości, dokładności, odporności na stres;
  • Mile widziane doświadczenie w projektach unijnych
  • Dyspozycyjność

Oferujemy

  • Stałą i ambitną pracę w sympatycznym i zgranym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   opolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....