Opis stanowiska Przestrzeganie procedur związanych z obiegiem dokumentów księgowych, Terminowe i poprawne ujmowanie dokumentów w księgach rachunkowych, Kontrolowanie prawidłowości wprowadzania dokumentów księgowych do systemu księgowego, Przygotowywanie raportów finansowych, Uzgadnianie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Księgowej/Księgowego, której/-ego praca polega m.in. na przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: przyjmowanie, sprawdzanie oraz...
Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista senior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: nadzór nad systemem elektronicznego obiegu dokumentów, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych i ich obiegu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami, wprowadzanie dokumentów zakupowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zadania na stanowisku: Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzorowanie wszystkich kwestii księgowych i podatkowych firmy. Opracowywanie bilansów, rachunków zysków i strat, a także sporządzanie raportów, analiz oraz sprawozdań finansowych....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie, dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, w tym przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; Potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic; Nadzór nad prawidłowym obiegiem i...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
Asystent/ Asystentka Działu PMO
Łódź
Nr Ref.: 1081733
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta w Łodzi szukamy osób na stanowisko Asystent/ Asystentka Działu Zarządzania Projektami.
Do obowiązków osoby na wyżej wymienionym stanowisku będzie należała ścisła współpraca z Managerami Projektów oraz członkami działu Project Management, koordynowanie statusu projektów, przygotowanie dokumentacji i raportów, zbieranie potrzebnych danych, aranżowanie spotkań oraz wspieranie projektów.
Idealny Kandydat posiada 1-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji. Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia kierunkowego (Zarządzanie Projektami, Zarządzanie, kierunki biznesowe oraz pokrewne), świetnej organizacji czasu i dokładności, wielozadaniowości, analitycznego podejścia, wysoce rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz praktycznej znajomości MS Office. Znajomość narzędzi Microsoft Project, PPM, Prince2, PMI itp. będzie dużym atutem.
Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku, atrakcyjne warunki pracy i stabilne zatrudnienie. Praca odbywa się w godzinach 10:00-18:00. Możliwa jest także współpraca z rynkiem amerykańskim, jednak to stanowisko wymaga pracy w godzinach 14:00-22:00.
Opis stanowiska Przestrzeganie procedur związanych z obiegiem dokumentów księgowych, Terminowe i poprawne ujmowanie dokumentów w księgach rachunkowych, Kontrolowanie prawidłowości wprowadzania dokumentów księgowych do systemu księgowego, Przygotowywanie raportów finansowych, Uzgadnianie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Księgowej/Księgowego, której/-ego praca polega m.in. na przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: przyjmowanie, sprawdzanie oraz...
Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista senior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: nadzór nad systemem elektronicznego obiegu dokumentów, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych i ich obiegu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami, wprowadzanie dokumentów zakupowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zadania na stanowisku: Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzorowanie wszystkich kwestii księgowych i podatkowych firmy. Opracowywanie bilansów, rachunków zysków i strat, a także sporządzanie raportów, analiz oraz sprawozdań finansowych....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie, dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, w tym przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; Potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic; Nadzór nad prawidłowym obiegiem i...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...