Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka do pionu handlowego

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz, (na przeciwko Urzędu Pracy w Bydgoszczy)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firmy. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów. Wprowadzanie danych do systemu....
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Asystent / Asystentka Działu Eksportu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Asystent Działu Eksportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Gliwice Asystent Handlowy Gliwice
Asystent / Asystentka Dziale Handlowym ze znajomością języka słowackiego

Asystent / Asystentka Dziale Handlowym ze znajomością języka słowackiego

Raven PL Sp. z o.o.
Gliwice
praca stacjonarna
2372 dni temu

Grupa Raven działa prężnie na rynku wyrobów hutniczych od ponad 20 lat. Firma posiada swoje oddziały na Słowacji, w Polsce, w Czechach oraz na Węgrzech.

 

Do oddziału w Gliwicach poszukujemy osób na stanowisko

 

Asystent / Asystentka Dziale Handlowym ze znajomością języka słowackiego
Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska


Oferujemy pracę w dziale handlowym. Polega ona na ścisłej współpracy z Menadżerem Handlowym, wspieranie go w procesie sprzedaży wyrobów hutniczych przydzielonym klientom. Ponadto do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; odbieranie zapytań ofertowych, rezerwowanie towaru, sporządzanie ofert handlowych i dokumentów wydania towaru z magazynu; regularne monitorowanie płatności; ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej spraw handlowych. Kandydat będzie również realizował bieżące tłumaczenia dokumentów wewnętrznych firmy.


Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.30 do 15.45.

 

Wymagania:


Wykształcenie wyższe lub średnie, dobra znajomość języka słowackiego, doświadczenie w pracy w handlu i obsłudze klienta, mile widziana znajomość asortymentu hutniczego. Ponadto komunikatywność i profesjonalizm.

 

Oferujemy:


Oferujemy stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju zawodowego oraz odpowiednie narzędzia pracy.

 

Klauzula informacyjna

dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesach rekrutacji realizowanych przez Raven PL Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO): informujemy, iż:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Raven PL Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Portowa 18K, tel. 32/332-58-40, email ravenpl@ravenpl.pl dalej: Administrator).

2. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla celów rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Rozpatrywać będziemy tylko dokumenty aplikacyjne zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji aktualnego procesu rekrutacji”.

3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Dotyczy to danych osobowych wskazanych w art. 22 1 Kodeksu pracy.
Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzać będziemy na podstawie dobrowolnej zgody, wyrażonej poprzez przesłanie nam dokumentów aplikacyjnych. Ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody może Pan/Pani cofnąć zgodę w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4. Podanych przez Pana/Panią danych osobowych nie będziemy udostępniać innym podmiotom.

5. Przekazane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne zawierające dane osobowe zostaną zniszczone po zamknięciu procesu rekrutacji i nie będą wykorzystywane w przyszłych procesach rekrutacyjnych, o ile kandydat nie wyrazi na to wyraźnej zgody zawierającej odpowiednią klauzulę:

„Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji aktualnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

W przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie Pana/Pani danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, dokumenty aplikacyjne przechowywać będziemy przez okres 12 miesięcy od dnia ich uzyskania.
6. Posiada Pan/Pani prawo żądania: dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
W celu realizacji wyżej wymienionych praw, można się z nami kontaktować na adres e-mail: ravenpl@ravenpl.pl

7. Przysługuje Panu/Pani również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
 

Poznaj

Raven PL Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą z kapitałem zagranicznym, handlującą wyrobami hutniczymi. Nasza grupa RAVEN z siedzibą w Povazskiej Bystricy, posiada wiele oddziałów na Słowacji, w Czechach, Polsce i na Węgrzech. W Gliwicach świadczymy z powodzeniem nasze usługi od 12 lat.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka do pionu handlowego

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz, (na przeciwko Urzędu Pracy w Bydgoszczy)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firmy. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów. Wprowadzanie danych do systemu....
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Asystent / Asystentka Działu Eksportu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Asystent Działu Eksportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...