Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Dyrektorów

Impel S.A.
Wrocław
praca stacjonarna
1550 dni temu

Impel S.A., jedna ze spółek Grupy Impel poszukuje osoby na stanowisko:


Asystent / Asystentka Dyrektorów
Miejsce pracy: Wrocław


Zadania na oferowanym stanowisku:

  • Aktywne wsparcie Dyrektora obszaru administracyjnego oraz controllingowego w codziennej pracy;
  • Przygotowanie zestawień i raportów dla celów decyzyjnych;
  • Przygotowanie prezentacji zleconych przez Dyrektorów;
  • Monitoring realizacji zadań zlecanych przez Dyrektorów;
  • Analiza kosztów operacyjnych oraz odchyleń wykonania od budżetu/prognozy;
  • Nadzór nad poprawnością i spójnością modelu danych;
  • Udział w projektach prowadzonych w Pionie Controllingu i Administracji;
  • Udział w przygotowywaniu rocznego budżetu OPEX;
  • Nadzorowanie workflow w dwóch spółkach Grupy Impel;
  • Organizacja i protokołowanie spotkań komitetów controllingu i administracji;
  • Zakupy na potrzeby sekretariatu materiałów biurowych i zamawianie usług;
  • Dekretacja faktur oraz rozliczenia kosztów dla Dyrektorów;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Dyrektorów;
  • Przygotowanie, weryfikacja i zarządzanie oficjalną dokumentacją z urzędami;
  • Dbałość o obieg dokumentacji oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Wykonywanie przelewów przez portal płatności;
  • Koordynacja zlecanych procesów oraz przygotowywanie danych na potrzeby audytów.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/matematycznym;
  • Znajomość zasad rachunkowości zarządczej;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz Power Point;
  • Zdolności analityczne, umiejętność pracy z danymi oraz raportami z wykorzystaniem dostępnych narzędzi;
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji ze współpracownikami,
  • Komunikatywność i asertywność,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność radzenia sobie z wielowątkowością zadań w wyznaczonym czasie,
  • Mile widziane doświadczenie w dziale kontrolingu / analiz ekonomicznych;
  • Mile widziana znajomość systemu SAP.

Zainteresowanym Kandydatom oferujemy:

  • Rozwój w dużej organizacji oraz zdobycie cennego doświadczenia zawodowego;
  • Stabilną pracę na podstawie umowy o pracę;
  • Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe;
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Współpracę ze specjalistami z wielu obszarów firmy;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego, programu MultiSport.
Grupa Impel to:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Impel SA z siedzibą we Wrocławiu (53-111), przy ul. Ślężnej 118 (dalej Spółka).


W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.


Podstawą przetwarzania przez Spółkę Pani/Pana danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na potrzeby zawarcia ewentualnej umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. b), art. 6 ust. 1 lit. c), art. 6 ust. 1 lit. f) ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO w zw. z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Prawnie uzasadniony interes administratora danych wyrażony w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, polega na zabezpieczeniu Impel SA przed ewentualnymi zarzutami wynikającymi z roszczeń związanymi z procesem rekrutacji. W przypadku zamieszczenia przez Panią/Pana klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych na wzięcie udziału w procesie prowadzonej rekrutacji, podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie również zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. W dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo cofnąć wyrażoną zgodę, nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.


Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz tutaj


Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o skontaktowanie się z nami:


Inspektor Ochrony Danych:

Tel: + 48 22 211 18 60 E-mail: iod@auraco.pl

Impel SA z siedzibą we Wrocławiu (53-111), przy ul. Ślężnej 118

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...