POS Group sp. z o.o. to połączenie doświadczenia i innowacyjności w zakresie świadczonych usług HR. Proponowane przez nas rozwiązania stają się doceniane na rynku ze względu na indywidualne i kompleksowe podejście.
Aktualnie dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje nowe zadania
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania jednostki organizacyjnej i obsługa bieżących spraw
- organizacja spotkań biznesowych oraz przygotowanie i weryfikacja materiałów na spotkania
- współpraca z zespołami w toku realizowanych projektów
- efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań
- realizacja i rejestrowanie zamówień w wewnętrznych systemach
- kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji oraz koordynacja przepływu informacji
Masz szansę na rozwój, jeśli
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację pisemną i słowną (współpraca z menedżerem anglojęzycznym)
- masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- swobodnie używasz pakietu Microsoft Office
- posiadasz umiejętność pracy w zespole i dobrą organizację pracy
- zainteresowanie branżą ICT będzie dodatkowym atutem
oferujemy Ci:
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie oparte o stawkę godzinową
- niezbędne narzędzia do pracy
- pracę w młodym, dynamicznym Zespole i miłej atmosferze
- możliwość własnego rozwoju
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz karty MultiSport