OFERTA PRACY
Centrum Projektów Polska Cyfrowa poszukuje pracownika na stanowisko
Asystent Dyrektora CPPC
w Biurze Administracyjnym
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Spokojna 13A
Główne obowiązki:
- Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji CPPC, w tym:
- prowadzenie kalendarza Dyrekcji CPPC i koordynowanie terminów,
- przygotowywanie pism, notatek, zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów i zestawień,
- organizacja podróży służbowych Dyrekcji CPPC,
- Organizacja i obsługa spotkań, narad i konferencji Kierownictwa,
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej, w tym:
- obsługa elektronicznego systemu zarzadzania dokumentacją,
- przyjmowanie korespondencji przychodzącej,
- przekazywanie korespondencji Dyrektorowi CPPC do podpisu i dekretacji,
- sortowanie i przekazywanie korespondencji kierowanej do komórek organizacyjnych,
- Przygotowanie wniosków o zamówienie publiczne oraz nadzór nad realizacją umów/zamówień na dostawy: artykułów spożywczych, pieczątek, innych zakupów doraźnych towarów i usług niezbędnych do obsługi sekretariatu Dyrekcji CPPC,
- Prowadzenie książki ewidencji pieczątek.
Wymagane niezbędne kwalifikacje:
- wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe bądź w trakcie studiów,
- staż pracy/doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 miesiące w pracy związanej z głównymi obowiązkami zawartymi w ogłoszeniu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
Wymagane umiejętności:
- poprawne redagowanie pism,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- systematyczność, terminowość, skrupulatność, odpowiedzialność,
- zdolności organizacyjne, umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- wysokie zdolności interpersonalne – komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracji na szczegółach.
Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.)”, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, potwierdzających staż pracy,
- dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe i niezbędne kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajda się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Oferujemy:
- miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole,
- umowę o pracę,
- jasną ścieżkę rozwoju i awansu,
- szeroki zakres szkoleń,
- możliwość dofinansowania studiów podyplomowych,
- możliwość korzystania z dodatkowych benefitów (m.in. pakiet rekreacyjno-sportowy),
- udział w konferencjach branżowych,
- możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w pracy przy unikalnych projektach finansowanych ze środków unijnych, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.