Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Dyrektora

Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Warszawa
praca stacjonarna
2433 dni temu
OFERTA PRACY

 

Centrum Projektów Polska Cyfrowa poszukuje pracownika na stanowisko


Asystent Dyrektora CPPC


w Biurze Administracyjnym

 


 

Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Spokojna 13A

 

Główne obowiązki:
  • Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji CPPC, w tym:
    • prowadzenie kalendarza Dyrekcji CPPC i koordynowanie terminów,
    • przygotowywanie pism, notatek, zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów i zestawień,
    • organizacja podróży służbowych Dyrekcji CPPC,
  • Organizacja i obsługa spotkań, narad i konferencji Kierownictwa,
  • Prowadzenie obsługi kancelaryjnej, w tym:
    • obsługa elektronicznego systemu zarzadzania dokumentacją,
    • przyjmowanie korespondencji przychodzącej,
    • przekazywanie korespondencji Dyrektorowi CPPC do podpisu i dekretacji,
    • sortowanie i przekazywanie korespondencji kierowanej do komórek organizacyjnych,
  • Przygotowanie wniosków o zamówienie publiczne oraz nadzór nad realizacją umów/zamówień na dostawy: artykułów spożywczych, pieczątek, innych zakupów doraźnych towarów i usług niezbędnych do obsługi sekretariatu Dyrekcji CPPC,
  • Prowadzenie książki ewidencji pieczątek.
Wymagane niezbędne kwalifikacje:
  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe bądź w trakcie studiów,
  • staż pracy/doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 miesiące w pracy związanej z głównymi obowiązkami zawartymi w ogłoszeniu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
Wymagane umiejętności:
  • poprawne redagowanie pism,
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
  • systematyczność, terminowość, skrupulatność, odpowiedzialność,
  • zdolności organizacyjne, umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • wysokie zdolności interpersonalne – komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracji na szczegółach.
Wymagane dokumenty:
  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.)”,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, potwierdzających staż pracy,
  • dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe i niezbędne kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajda się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Oferujemy:
  • miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole,
  • umowę o pracę,
  • jasną ścieżkę rozwoju i awansu,
  • szeroki zakres szkoleń,
  • możliwość dofinansowania studiów podyplomowych,
  • możliwość korzystania z dodatkowych benefitów (m.in. pakiet rekreacyjno-sportowy),
  • udział w konferencjach branżowych,
  • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w pracy przy unikalnych projektach finansowanych ze środków unijnych, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa z siedzibą w Warszawie (kontakt: ul. Spokojna 13a, 01-044 Warszawa, tel. 0-22 315 23 40).


Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej zwane: RODO).


Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez 3 miesiące od dnia przesłania CV.


Za zgodą kandydatów w okresie 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.

Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.


Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.


Jeśli wyraża Pan/Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska przez okres 6 miesięcy.

 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...