POS Group Sp. z o.o. to połączenie doświadczenia i innowacyjności w zakresie świadczonych usług HR. Proponowane przez nas rozwiązania stają się doceniane na rynku ze względu na indywidualne i kompleksowe podejście.
Aktualnie dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka Dyrektora z umiejętnościami CMS
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
- zarządzanie kalendarzem dyrektora (ustalanie terminów narad i spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych)
- sporządzanie notatek ze spotkań
- obsługa gości (w tym gości zagranicznych)
- obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych (również w języku angielskim)
- obsługa dokumentów (faktury, rachunki itp.)
- inne zadania zlecone
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office)
- doświadczenie i znajomość stosowania CMS (Content Management System)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- doświadczenie na podobnym stanowisku zdolności organizacyjne
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
- komunikatywność i kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
- dobra prezencja
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pracę w atrakcyjnej lokalizacji Warszawa, Aleje Jerozolimskie
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie oparte o stawkę godzinową
- możliwość pracy w dynamicznym, ambitnym zespole
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego i Benefit Systems