Comapi jest wiodącym dostawcą usług komunikacji tekstowej, działającym w Polsce,
Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych oraz Australii. Jesteśmy częścią dotdigital Group.
Od 16 lat współpracujemy z największymi globalnymi korporacjami,
jak również z tysiącami małych i średnich przedsiębiorstw.
Tworzymy i dostarczamy naszym Klientom rozwiązania oparte o technologie komunikacyjne SMS, Chat, Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Inbox i inne.
W związku z rozwojem naszego biznesu w Polsce, poszukujemy do biura w Warszawie osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka Dyrektora Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje zadania?
- Umawianie spotkań dla Dyrektora Sprzedaży,
- Kontakt telefoniczny/e-mailowy z członkami zarządu i dyrektorami w sektorze B2B,
- Współpraca z obecnymi i przyszłymi klientami,
- Nawiązywanie kontaktów handlowych,
- Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży i Vice Prezesem,
- Wsparcie w przygotowaniu ofert handlowych,
- Budowa, uzupełnianie i bieżąca aktualizacja bazy klientów,
- Wsparcie administracyjne Działu Sprzedaży.
Czego wymagamy?
- Samodyscyplina, zdeterminowanie do osiągania założonych celów,
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Istotne - doświadczenie w telesprzedaży,
- Umiejętność argumentowania, negocjacji,
- Umiejętność zarządzania priorytetami i celami,
- Kreatywność i komunikatywność,
- Dokładność, rzetelność, dobra praca w zespole,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
Co oferujemy?
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Interesującą pracę w dynamicznym, doświadczonym, międzynarodowym zespole,
- Doskonałe warunki pracy – biuro zlokalizowane w Centrum Warszawy,
- Współtworzenie działań sprzedażowych dynamicznie rozwijającego się biznesu,
- Dostęp do nowoczesnych technologii informatycznych/mobilnych,
- Nowoczesne narzędzia pracy niezbędne do realizacji zadań,
- Pakiet benefitów.