Asystent / Asystentka Dyrektora Rozwoju Biznesu i Zarządzania Portfelem Produktów [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Prowadzenie kalendarzy spotkań przełożonego, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- Prowadzenie sprawozdań ze spotkań, opieka nad aktualizowaniem statusu realizacji zadań po spotkaniach,
- Zapewnienie sprawnej komunikacji oraz koordynacja wyznaczonych działań i wybranych projektów, wraz z kontaktem z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi,
- Wsparcie przełożonego w przygotowywaniu prezentacji i raportów,
- Opracowywanie dokumentacji, koordynacja obiegu dokumentów,
- Organizacja eventów, współpraca z zewnętrznymi partnerami w tym zakresie,
- Organizacja podróży i wsparcie asystenckie w codziennej pracy przełożonego.
Co jest dla nas ważne?
- Posiadanie wyższego wykształcenia,
- Posiadanie prawa jazdy kat. B,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność,
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone działania,
- Elastyczność w działaniu i umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się warunki.